ben nog niet klaar met de pil, maar wil wel zwanger worden kan ik dan al stoppen met de pil??

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Wij willen voor onze tweede kindje gaan, alleen is mijn pilstrookje nog niet op, ik moet nog 13 dagen, maar wil nu al stoppen, mag dat????

Wie heeft hier antwoord op?? Alvast bedankt

Doei doei

Hoi

Als ik jou was maakte ik eerst je strip af, lijkt mij wel het beste. Je kunt anders je hele hormoonhuishouding in de war schoppen. Ik snap wel dat je wilt stoppen. Maar het is het beste om met een schone lei te beginnen. Maar je moet het helemaal zelf weten.

Groet Sharine

Hoi!
Het lijkt mij ook beter om eerst even je strip af te maken.
Je weet dan nl precies wanner je de 1e keer ongi zult worden...
Daarna kun het dan goed gaan bij houden...
Je wilt mijn agenda niet zien...ha ha ha
En je gooit niet je hele regelmaat die je nu hebt in de war.
Je zou ook als je een meedere fase pil hebt niet tussen door kunnen stoppen ivm de verschillende hormonen in de pil...

Succes!
XXX
Kiki

Nou ik weet niet of het bij alle pillen kan, maar ik ben gewoon midden in een strip gestopt!

Je lichaam moet ook nadat je de laatste strip hebt opgemaakt zelf de draad oppakken, dus ik vond zelf dat het voor mij niet uitmaakte of dat halverwege de strip moest of dat ik eerst ongesteld werd.
Volgens mij kreeg ik een paar dagen na het stoppen sowieso een bloeding.
Ach what the hegg, het is toch allemaal nep wat die pil doet!

Succes en ga er voor zou ik zeggen!

gr mama van MD

Ik weet dat in de bijsluiter van de pil die ik heb geslikt stond , dat het  verstandig is om de strip af te maken.
Maar ik denk dat je de uiteindelijke beslissing zelf moet nemen.

Zelf heb ik de strip wel op gemaakt.

Enne, 2 weken zijn zo om hoor

Succes!

hoi hoi,

ik ben ook gewoon midden in de strip gestopt.
ik ben nu bijna 4 maanden verder en mijn cyclus is elke keer best regelmatig.
volgens mij maakt het dus niet veel uit.

groetjes kwinty.

Lieve Dames,

Hartstikke bedankt voor jullie uitleg en tips, dat had ik even nodig, mijn man en ik kwamen er maar niet uit en ik had geen geduld tot morgen om de huisarts te bellen, ik ga morgen nog even wel de huisarts bellen, maar  kan nu wel even met een lekker gevoel gaan slapen, hartstikke bedankt dames.......

Ik houd jullie op de hoogte

Kusjes mama van Sabrien  

Terug
Bovenaan