Ben nog niks wijzer geworden!

Hallo meiden,

Nou ben net weer van de HA en wat denk je weet nog niet veel meer dan gisteren.
Volgens hem had een bloedtest weinig effect want als het in het bloed zit moet het ook
in de urine zitten.En het kan best zijn dat de cellen nog druk in de weer waren. En dan willen wij graag dat die cellen gauw bericht geven zei ik maar ja geduld is een schone zaak .  Maar ik zei dat er gek van word en dat moest niet. Makkelijk zeggen zei ik. Hij kon het wel begrijpen en stelde voor dat ik eind van de week urine bij hun bracht en dat hun het gaan testen. WAnt ik zei dat kost me kapitalen al die testen.
Dus weer afwachten maar moest er wel rekening mee houden dat ik wel zwanger kon zijn..  Dus opletten met eten etc.
Goed ik wacht maar weer geduldig af en hoop dat ik niet ongi word een deze dgn.
Jullie horen weer van me.

Groetjes astrid

Ik heb een berichtje voor je geschreven voordat ik zag dat je hier al wat had geschreven, dus daar staat ook nog wat voor je.
Jammer zeg dat je nog niet veel wijzer bent geworden.
Groetjes Siska

hoi siska,

Bedankt voor je berichtje en het geeft niet dat je het het andere niet had gelezen eerst.
Je komt er van zelf wel in hoe je het allemaal moet lezen.
Ik hoop inderdaad dat het goed gaat en dat ik vlg week wat positiefs kan melden.

Groetjes astrid

Goh wat vervelend voor je...je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.
Overigens heb ik altijd gedacht dat een bloedtest eerder duidelijkheid zou kunnen geven dan een urinetest? Maar ja ik ben geen arts natuurlijk.

Ik zal in ieder geval voor je -en op een goede afloop!

Britt

Hoi Astrid,

Wat ontzettend balen zeg dat je niks wijzer bent geworden van je bezoek aan de HA! En nu maar weer wachten...

Misschien een kleine troost voor jou, ik wacht met je mee. Ik ben nu 5 dagen overtijd, heb afgelopen zondag een test gedaan en daar was in geen velden of wegen dat gewenste 2e streepje te zien. Nou is mijn cyclus niet altijd even regelmatig (meestal 28 a 30 dagen, soms 35 dagen), dus dat hoeft nog niets te zeggen. Ik heb een beetje opgeblazen buik en wat gevoelige borsten, maar niet  zo erg als vlak voordat de ongi komt. Misschien dat ik nog niet genoeg hcg heb, maar misschien word ik morgen of overmorgen gewoon ongesteld. Ik wacht in elk geval tot dit weekend voordat ik opnieuw een test er tegen aan gooi,  ik blijf die fabrikanten niet sponseren !  

Hou je taai, maak jezelf niet gek hoe lastig dat ook is. En ik blijf duimen voor een positief resultaat!

Groetjes, Em

Hi Astrid,

Wat balen hé dat je geduld zo op de proef wordt gesteld . Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Mijn cyclus was na het stoppen met de pil maar ook na de curettage  zo van slag. Als je dan 9 weken niet ongesteld wordt ga je echt zowat met je kop tegen de muur aan lopen. Ik hoop dat je er wat afstand van kunt nemen en rustig de  dagen door komt naar vrijdag. Spannend hoor!!!

Ik zit zelf ook in een spannende periode. Moet tot 28 juni wachten op mijn echo. Er zijn van die momenten dat ik het bijna niet meer houd. Ik zou zo graag willen horen dat het nu wel goed doorgroeid. Maar ja dat weet je pas als die 12 weken voorbij zijn, nou ja eerst maar die echo, nog twee weken.... zucht

Ik denk aan je en veel sterkte vrijdag. Ik hoop dat al het wachten je goed nieuws brengt.

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan