Ben nog steeds zo moe.

Hoi allemaal,

Hebben jullie ook ervaring met moe zijn? Volgens mij vk gaat het na het eerste trimester vanzelf over, maar ondertussen ben ik 15 w en 3d en nog steeds zo moe dat ik zelfs mijn werk niet vol houdt en het huishouden aan mijn vriend overlaat. Gelukkig staan ze op het werk open voor mijn moeheid en mag ik zelf bepalen hoe laat ik naar huis ga.
Hebben jullie tips of ervaringen? Ik zou zo graag weer gewoon te werk kunnen en 's avonds iets leuks of gewoon de boodschappen weer kunnen doen. Nu heb ik het gevoel dat ik allemaal maar op de bank en in mijn bed lig....

he jakkes dat schiet niet op, ik ben 15 weken en 4 dagen en dacht afgelopen maandag voor het eerst : he ik krijg mijn energie weer een beetje terug.
Misschien moet je proberen om je bezigheden en rust goed te verdelen over de dag, verder zou ik vragen of je vk je hb nog een keer wil controleren.
Verder zou ik het ook niet weten

succes ermee

inderdaad vervelend voor je, zelf ben ik vooral savonds nog wel erg moe, maar overdag niet meer. ik ben nu ruim 16 weken, merk de laatste week dat ik me steeds beter ga voelen, dus misschien nog ff volhouden, en merk jij ook dat het volgende week beter wordt. hoop het voor je.

Meid mijn vk heeft gezegd, de een knapt op na 13 weken en de ander pas na 20 weken en sommige houden de hele zwangerschap last..

Ik ben vandaag 16w3d en ben ook doodop...

Fijn dat jij zo'n meelevende werkgever heb...die van mij trekt alles in twijfel. Vorige week een week thuis gezeten met hoge bloeddruk op advies huisarts EN vk en nu wil hij dat als ik nog een keer iets heb dat de bedrijfsarts dat moet bepalen...na ja zeg, de IDIOOT! ik snap echt niet waar die twijfel vandaan komt, werk het langste binnen t bedrijf en ineens is alles wat ik zeg niet waar? Niet leuk en zeker niet goed voor de bloeddruk. Gisteravond keiharde buik, dus ga t vanavond bespreken bij de vk...

Bij mij is er een enorme overgang van week 15 naar 16 geweest qua vermoeidheid. Het wisselt erg per persoon!
Geen idee of iets helpt, blijf luisteren naar je lichaam. Misschien kijken of je wel genoeg beweegt en eet.

En Yosha, wat een eikel is jou werkgever! Je hebt gewoon rechten en plichten als zwangere. En als je plat moet, dan moet je plat. Succes met bespreken!

Hey yosha das echt een kut werkgever dan. En ik dacht dat de mijne al erg was... Bij 2 dagen ziek thuis dat ze zeiden: Je ziekteverzuim stijgt zo wel explosief... Pas je op dat het niet verder oploopt...

Maar goed de vermoeidheid gaat hier langzaam wel over. (nu 15 wkn en 3 dgn) Wel nog problemen met vroeg opstaan voor werk hahaha.

Wat vervelen dat je zo moe bent.. ik ben nu 16 + 5 ik ben sinds 8 weken weer 3 x 2 uurtjes aan het werk alleen de reden dat ik thuis zat was hyperemesis, ik heb heel lang gedacht, was ik maar moe ipv zoveel overgeven, maar ik weet het, het maakt niet uit wat je hebt, het is gewoon kei vervelend! Luister goed naar je lichaam meer kun je op het moment niet doen, probeer wat te wandelen en voldoende te eten..
Heel veel succes hopelijk voel je je snel beter!

Groetjes!

Bedankt voor jullie lieve reacties en voor Yosha inderdaad echt balen dat je zo'n werkgever hebt. Wat dat betreft heb ik geluk met de mijne dat ik het zelf mag bepalen en dat mijn collega's me echt naar huis sturen. Ondertussen gaat het langzaamaan iets beter,maar werk ik nog steeds geen hele dagen. Komt vast wel weer en ondertussen probeer ik in bed maar te genieten van de kleine in mijn buik. De vk geeft aan dat het met de kleine alles goed gaat en daar doe ik het voor!

Terug
Bovenaan