Ben nog steets aan het afwachten ,,,

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ben er weer ,, ben nog steets in afwachting,,,,en wat gaat het langzaam ,, maar ben geduldig,,,, voel van ales en niks. En toch wel ,,,,, ben helemaal in de war ,, weet niet wat ik nou egt voel en niet ,,,, ff korte up date 28 okt had ik mij 3iui,,, maar 12 dec kwam ik er achter dat het een buitenwaarde was ,,,, de 17 van de maand iui gedaan ,,,, en nu wacht ben heelostefief maar vint nu wel moeilijker ,, ben wel blij ,, maar ow zo bang tegelijk ,,ppfff wou ik ff delen hoor ,,, hoes met de genen die ook moesten ?????? Hoe voelen jullie je ,,,,

Dikke knuff

Hey Marie

Ik moet tot zaterdag wachten met testen, maar ik verwacht mijn ongi vrijdag al. Tenminste verwachten..... mits er geen zwangerschap is tenminste. Ik voel nog vrij weinig. Wel af en toe wat krampen in mijn buik, maar dat heb ik elke keer een week na IUI tot aan mijn ongi. Bij zegt dat dus niet zoveel.
Een week voor je nod is ook nog behoorlijke vroeg om al van alles te voelen. In het meest gunstige geval zou ik net de innesteling achter de rug hebben.

Meid, blijf lekker bezig en laat je goed afleiden!

Liefs Daisy

Hai Marie,

Wat spannend meid! Als ik me niet vergis en je wordt niet eerder ongi dan kan je a.s vrijdag toch testen? Kan me goed voorstellen dat je van alles voelt en tegelijkertijd niets durft te voelen na wat je hebt mee gemaakt. Ik moet vandaag of morgen ongi worden en dan gaan we beginnen aan onze eerste IUI ronde dus ook spannend hier!

Blijf lekker bezig en zoek iets wat je de komende week er doorheen sleept. Ik duim voor je!!

Liefs Lynn.

Hoi daisy

Ja was van plan vrijdag ochten of zaterdag ,,,, ppffff heb wel pijnlijke borsten en zo maar kweet niet,, nou ben ook benieuwd voor jou,, dus wij zitten i. Het zelfde schuitje zeg maar ,,, nou zullen we vrijdag zaterdag af spreken hier ,,, suc6 meid ,,, liefs

Hoi Lyon

Ja was ik ook van plan ,,, me hoofd. Tolt over ppfff,,, ja je eerst iui spanend gewoon to white the flo ,,,, egt

Nou ik ga duimen meid tot vrijdag /zaterdag

Liefs Marie ,,,

Terug
Bovenaan