A
Anoniem
Guest
Hoihoi,
Ik heb een vraagje.
Ik ben nog maar ong. 6 weekjes zwanger, wet het nog niet zeker, kan langer zijn, ben nog niet naar de verloskundige geweest.
Maar ik pas nou al een aantal broeken niet meer.
Nou heb ik al 2 zwangerschappen achter de rug.
Mijn oudste dochter is van 5-5-2003 en mijn jongste dochter is van 24-03-2005.
Ik was best wel weer lekker op gewicht, ik paste weer in maat 34, maar ik zit nou al op maat 36/38.
Nou moet ik zegge dat ik nou wel lekker eet, wat ik normaal niet deed, maar toch niet overdreven.
Kan het zo zijn, dat ( want ik krijg al gewoon een buikje, terwijl die helemaall plat was) het te maken heeft dat mijn laatste zwangerschap nog zo kort geleden is en dat alles dan makkelijker uitrek???
heeft iemand dit ook of herken iemand dit ook?
Hoop snel wat te horen, veel liefs nancejuh....
Ik heb een vraagje.
Ik ben nog maar ong. 6 weekjes zwanger, wet het nog niet zeker, kan langer zijn, ben nog niet naar de verloskundige geweest.
Maar ik pas nou al een aantal broeken niet meer.
Nou heb ik al 2 zwangerschappen achter de rug.
Mijn oudste dochter is van 5-5-2003 en mijn jongste dochter is van 24-03-2005.
Ik was best wel weer lekker op gewicht, ik paste weer in maat 34, maar ik zit nou al op maat 36/38.
Nou moet ik zegge dat ik nou wel lekker eet, wat ik normaal niet deed, maar toch niet overdreven.
Kan het zo zijn, dat ( want ik krijg al gewoon een buikje, terwijl die helemaall plat was) het te maken heeft dat mijn laatste zwangerschap nog zo kort geleden is en dat alles dan makkelijker uitrek???
heeft iemand dit ook of herken iemand dit ook?
Hoop snel wat te horen, veel liefs nancejuh....