Ben nu 1 1/2 wk na eisprong, voel al 3 dgn steken in schaamstreek ...wat kan dit zijn?????

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Zoals het onderwerp al zegt, heb ik al een dag of 3 steken in mijn schaamstreek aan de rechterkant, sinds vandaag straalt het door naar mijn lies...
Wat kan dit zijn?

Heb nu al 2 x een miskraam gehad achter elkaar   maar dit heb ik nog niet gevoeld.
Heeft iemand hier een antwoord op?

Alvast bedankt voor je reactie!
Groetjes
mamavansenl

Hoi,

Natuurlijk kan je hopen op een innesteling en het uitrekken van je baarmoeder. Ikzelf heb ook 1week1/2 geleden denk ik mijn eisprong gehad (ongipijn gedurende enkele dagen en dan overgegaan) en nu na een dikke week weer hetzelfde. Alleen voelt het echt alsof ik mijn menstruatie ga krijgen en hoop ik ook niet op een zwangerschap (1e ronde na mk). Maar het zou wel mooi meegenomen zijn. Je kan maar  2 dingen doen: testen of wachten! En ik hoop dat het positief uitdraait voor jou. Maar anderzijds heb ik al gemerkt dat je je vanalles kan gaan inbeelden en dan heel teleurgesteld bent als het niet zo blijkt te zijn. Dus ik ga nog even wachten. Als ik zwanger ben, ben ik dat binnen 2 weken nog!

Succes en hou ons maar op de hoogte van wat er binnenin gebeurt!

Groetjes,

Mati

Terug
Bovenaan