ben nu 10 weken .

hallo vanessaboy en heppy, Ik ben nu 10 weken zwanger en ben vandaag bloed wezen prikken voor me nekplooimeting.als ik 12 weken moet ik naar het ziekenhuis voor de echo die daarbij hoort.afgelopen weekend beetje last van stress gehad in de privesfeer was toch bezorgd en ben toch vanochtend even langs me v.l.gegaan en gelukkig zagen we het hartje nog kloppen.28 mei moet ik weer naar de gyn.terug in het ziekenhuis.Ja me rustig houden lukt me nog niet altijd.ik doe me best.wil niet weer een miskraam.groetjes s.c.
 
Hey S.c,

Fijn dat je al 10 weken bent :D

Minder van de stress... Ik begrijp dat het moeilijk is om te geloven dat je een gezond kindje meedraagt, en dat alles goed zal gaan deze keer....

Maar houdt het jezelf voor!!!! Ook extreme stress kan schadelijk zijn....

Probeer te genieten van het feit dat je zwanger bent!!!

Succes volgende week bij de Gyn!

Liefs
 
Hey meis,

Goed te horen dat je al weer 10 weken bent. Nog even en de ergste tijd ( 12 weken) is voorbij.

Net zoals Heppy zegt, hou het jezelf idd voor dat je een gezond kindje in je buik heb.

Hoop dat de stress die je in privesfeer had inmiddels weer is opgelost, Stress is echt slecht voor je kleintje. En natuurlijk ook voor jou!

Ik blijf het zeggen, geniet van alles wat je voelt in je buik, en van je kindje. Die 9 maanden zijn bij mij voorbij gevlogen.

Heel veel succes bij de gyn over 2 weken en laat even horen hoe het gegaan is.

liefs




 
Terug
Bovenaan