ben nu 38 weken en heb nog geen pijnlijk gevoel

Hallo allemaal,

ik ben op dit moment 38 weken en lees uit jullie verhalen dat jullie al eens een pijnlijk gevoel hebben gehad met indalen of voorweeen. Ik herken dat allemaal niet. De baby is al wel helemaal ingedaald en zo nu en dan voel ik de baby bewegen, maar tot op heden geen ondragelijk gevoel gehad.
Herkent iemand dit?

Ik vind het heel spannend want het is mijn eerste kindje en weet helemaal niet wat ik moet verwachten. Ik hoop eigenlijk dat het eerder komt, maar misschien moet ik nog wel 4 weken wachten.

Hi Geeltje, heb ik ook niet hoor. Lees dagelijks trouw alle reacties, uiteraard heb ik kwaaltjes zoals vocht vasthouden etc maar zelf heb ik ook geen last van pijnlijke kwaaltjes/krampjes/voorwerk. Ben er ook niet mee bezig, ben aan het genieten van alles en mijn verlof. Mijn baby is volledig ingedaald, erg druk zowel overdag als 's nachts maar geen pijn tot nu. Ik denk dat we ons gewoon gelukkig moeten prijzen en blij moeten zijn met een goede probleemloze zwangerschap! Heerlijk toch!
Groeten, Joyce

Hoi Joyce,

dat klopt inderdaad. Wanneer ben jij uitgerekend?
Ik heb wel af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dat is niet pijnlijk ofzo. Ik geniet er ook nog heerlijk van!
Is het bij jou ook de eerste?

Ik vind het heel erg spannend en wellicht daarom een tikkeltje ongeduldig...

Groet Nanda

Hier is de kleine nog niet ingedaald maar heb ook absoluut geen pijntjes of kwaaltjes. Net een griepje gehad en vanaf 15,5 week harde buiken maar daar ben ik inmiddels al aan gewend. Ik heb wat dat betreft ook een heerlijke zwangerschap. Ik geniet er met volle teugen van. Ik zie ook totaal niet op tegen de bevalling. Laat het lekker over me heen komen en zie wel wat er gaat gebeuren.

Hallo Nanda,

nou hier nog iemand die nog nooit last heeft gehad van indalingsweeën of voorweeën en dit is nu mijn 3e zwangerschap! Wel bij de vorige 2 overtijd gegaan, hoop deze (laatste) keer eens voor de uitgerekende datum te gaan bevallen,hahahahaha.

Succes met de laatste loodjes (en het blijft altijd spannend hoor die aankomende bevalling) al zie er er ook erg naar uit hoor!!

Groetjes Anne

Hoi,
Ik heb bij de eerste ook nooit last gehad van voorweeen, toen had ik alleen af en toe een harde buik!
Bij een volgende zwangerschap heb je daar meer kans op!

Terug
Bovenaan