ben nu echt bijna klaar

ben nu echt bijna klaar. vandaag wiegje opgezet en opgemaakt.borstvoedingskussen goed gemaakt en de nieuwe hoes erom heen. en mijn ziekenhuistas helemaal compleet. op mijn vzpasje na.
maar ben nog niet helemaal klaar in huis. wil de keuken nog goed doen en de ramen nog voor kga bevallen maar heb nog wel ff. ben nu 35,2
hebben jullie echt alles klaar?

Ik ben nu 38.2 en heb echt alles klaar. huishouden is op orde en hou dat alleen bij.. nu ben ik maar begonnen met klusjes als dvds ordenen enzo omdat ik van gekkigheid niet meer weet wat ik moet doen haha.

Heb vorige week de wieg ook klaar gemaakt,man neemt een zeil mee van zijn werk zodat nog beetje stofvrij blijftaat ,kratjes voor onder bed zijn besteld en gaan eind de week eronder.kleertjes zijn gewassen en gestreken.dus gelukkig eindje op weg
wil nu boxkleed nog wassen,eventueel maxi cosi
moet de adressen nog op de enveloppen zetten.
verder ook nog wat grotere huishoudklussen en wil fotoalbums van de kids nog bijwerken....genoeg te doen dus nog....de dagen vliegen voorbij,hoop dat allemaal nog ga lukken in die 4 a 5 weken
vervelen ken ik dus echt niet
ow ja tasje ook nog klaarzetten,wacht nog even mee,hoop ook weer thuis te bevallen....
liefs jootje

Ik ben nu 39 weken en ben aan het wachte/aftellen. Hier is alles klaar!! Ik hou de was, wc enz bij en geniet van mijn dochter. Meer kan ik sinds dit weekend ook niet meer haha! Ik waggel als een gansje in het rond hihi.

Liefs ciomama

Bijna 37 weken hier en zo goed als klaar. Alleen de vluchtkoffer nog echt inpakken, dat doen we vanavond. Mijn moeder komt deze week nog even alle ramen lappen en verder probeer ik afstoffen enzo bij te houden.lukt alleen allemaal niet zo goed meer, dus lig voornamelijk op de bank tv te kijken of te borduren :)

hoi hoi, hier alles klaar ben nu 38+ 1.maar blijf aan het poetsen slaat nergens op want alles is schoon en klaar hahhahha.ach ja blijf ik bezig.ben wel moe en heb s avonds steken en krampen dus moet echt rustiger aandoen.dacht vd week dat het begonnen was maar hield naar paar uurtjes weer op.
succes met de laatste loodjes allemaal.

Terug
Bovenaan