Hoi Humpie Dumpie
Kan nu gelukkig weer inloggen op het forum, ging al een paar dagen niet.
Het gaat weer aardig goed met me. Helaas is vandaag geen top dag. Auto moest voor apk en het gaat weer een vermogen kosten om het beestje er weer door heen te krijgen.
Komende maandag heb ik een tweede gesprek bij een bedrijf. Wie weet...........
Het nadeel is wel dat mijn man en ik bezig zijn met iui en als dit allemaal niet lukt dan wordt het ivf. Ik kan me niet voorstellen dat een nieuwe werkgever dit op prijs gaat stellen. Maar dit is een probleem voor later, als ze niets vragen tijdens het gesprek, hoef ik het niet te vertellen.
Via mijn (nu nog) werkgever zit ik bij een outplacement bureau. Via dit bureau zou ik ander werk kunnen vinden, ze begeleiden je er mee. Ik heb vertrouwen in ze.....
Tevens ben ik bij het cwi geweest, daar kreeg ik te horen hoe dit te vermijden was (mijn ontslag). De dame moest later toegeven dat dit ontslag niet te vermijden was en dat ik echt alles had gedaan om mijn werk te behouden (wat een muts trouwens) Ik kreeg een hand vol folders mee en moest met mezelf aan de gang gaan
Eind volgende week weet ik of de iui wel of niet geslaagd is.
We zijn in dit traject gekomen, nadat ik vorig jaar 2 miskramen heb gehad en mijn lichaam geheel van slag is geraakt hierdoor. Ik vond het maar heftig. Heb in die tijd nog nooit zoveel ziekenhuis gezien. Ik kreeg steeds te horen dat de bloedingen bijna over waren. Dit heeft al met al 2 maanden geduurd. De gyn vertelde achteraf dat ze me toch te lang hadden laten lopen. Hier koop je niets voor
Voor jou is het ook geen feest lees ik. En weer aan de pil. Had je je ook niet kunnen voorstellen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen
Groeten
Lydia
quote: humpie dumpie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-07-2006 14:33:14&apos
);
Dag Lydia,
hoe gaat het nu????
Mij ken je misschien nog niet, maar ik heb 22 mei een curretage gehad... en werd zwanger net nadat ik een verkeerde jobswitch gemaakt had..
Nu al met al zit ik in een reintegratietraining achtig iets.. en dat zou mij moeten opleiden tot klantenadviseur op een callcenter..
Vastigheid zit er komende tijd zowieso niet (meer) in.. en mijn vriend en "ik" hebben maar besloten om eerst niet verder te gaan met zwanger proberen te raken...
dit alles is erg moeilijk voor mij.... ben dus ook weer begonnen met de pil, mijn vriend wilde niet langer met condoom vrijen en de condoom was al eens gescheurd en toen heb ik maar de morningaftherpil gehaald, gezien het binnen een maand na de curretage was en ik nog niet ongesteld was geworden.. (normale cyclus)
Ik ben benieuwd hoe jij het allemaal gaat aanpakken...
oh ja mijn vrien heeft wel een vast inkomen, dus een vaste baan!
Groetjes en sterkte