ben ontslagen

hoi allen

Ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik boventallig ben en dus ben ontslagen
Ik ben verbijsterd, moest behoorlijk huilen. Ik heb zo hard gewerkt de afgelopen maanden, veel overgewerkt en nu dus overbodig.........
Ik heb een vast contract en ben met nog ruim 140 mensen eruit getrapt. Mijn collega's zijn verbijsterd.
Mijn man is ook naar huis gekomen, zo lief en ik ben nu zo'n kreng.
Van de week was ik begonnen met hormonen, om er voor te zorgen dat  we zwanger worden.
Ik ga zo naar het CWI, heb de rechtsbijstand ingeschakeld en moet nu alles over me heen laten komen

Liefs

Lydia

Hoi Judith

Lief dat je gereageerd heb. Ik ben nu een aantal dagen verder. Ik heb een achtbaan idee, het ene moment ben ik blij en komt alles goed, het andere moment ben ik verdrietig en komt er niets meer uit mijn handen.
Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest, de hormonen werken nog niet goed (of te wel ik reageer er niet zo goed op) De dosis is verhoogd en hopelijk willen de eitjes doorgroeien, er zitten er genoeg, maar groeien willen ze niet. De gyn die we vandaag hadden was er erg luchtig over (wij, mijn man en ik,trouwens ook)
Ik heb mijn CV bijgewerkt en een oud collega probeert mij aan werk te helpen. Ik was ontroerd door de telefoon gesprekken die ik gehad heb. Mijn oude baas die me vertelde dat dit niet verwacht was en dat iemand anders eigenlijk voor bestemd was ontslagen te worden, een oud collega die belde en vertelde dat hij wel werk voor me wist. Hij bewonderde altijd mijn werk (is erg fijn omdat te horen)
Morgen weer naar mijn werkgever voor een aantal gesprekken. Moet nog naar het outsource gedeelte, ze hebben de verwachting dat ik binnenkort weer werk heb.

Lydia

Dag Lydia,

hoe gaat het nu????

Mij ken je misschien nog niet, maar ik heb 22 mei een curretage gehad... en werd zwanger net nadat ik een verkeerde jobswitch gemaakt had..

Nu al met al zit ik in een reintegratietraining achtig iets.. en dat zou mij moeten opleiden tot klantenadviseur op een callcenter..

Vastigheid zit er komende tijd zowieso niet (meer) in.. en mijn vriend en "ik" hebben maar besloten om eerst niet verder te gaan met zwanger proberen te raken...
dit alles is erg moeilijk voor mij.... ben dus ook weer begonnen met de pil, mijn vriend wilde niet langer met condoom vrijen en de condoom was al eens gescheurd en toen heb ik maar de morningaftherpil gehaald, gezien het binnen een maand na de curretage was en ik nog niet ongesteld was geworden.. (normale cyclus)

Ik ben benieuwd hoe jij het allemaal gaat aanpakken...
oh ja mijn vrien heeft wel een vast inkomen, dus een vaste baan!

Groetjes en sterkte

Hoi Humpie Dumpie

Kan nu gelukkig weer inloggen op het forum, ging al een paar dagen niet.
Het gaat  weer aardig goed met me. Helaas is vandaag geen top dag. Auto moest voor apk en het gaat weer een vermogen kosten om het beestje er weer door heen te krijgen.
Komende maandag heb ik een tweede gesprek bij een bedrijf. Wie weet...........
Het nadeel is wel dat mijn man en ik bezig zijn met iui en als dit allemaal niet lukt dan wordt het ivf. Ik kan me niet voorstellen dat een nieuwe werkgever dit op prijs gaat stellen. Maar dit is een probleem voor later, als ze niets vragen tijdens het gesprek, hoef ik het niet te vertellen.
Via mijn (nu nog) werkgever zit ik bij een outplacement bureau. Via dit bureau zou ik ander werk kunnen vinden, ze begeleiden je er mee. Ik heb vertrouwen in ze.....
Tevens ben ik bij het cwi geweest, daar kreeg ik te horen hoe dit te vermijden was (mijn ontslag). De dame moest later toegeven dat dit ontslag niet te vermijden was en dat ik echt alles had gedaan om mijn werk te behouden (wat een muts trouwens) Ik kreeg een hand vol folders mee en moest met mezelf aan de gang gaan

Eind volgende week weet ik of de iui wel of niet geslaagd is.
We zijn in dit traject gekomen, nadat ik vorig jaar 2 miskramen heb gehad en mijn lichaam geheel van slag is geraakt hierdoor. Ik vond het maar heftig. Heb in die tijd nog nooit zoveel ziekenhuis gezien. Ik kreeg steeds te horen dat de bloedingen bijna over waren. Dit heeft al met al 2 maanden geduurd. De gyn vertelde achteraf dat ze me toch te lang hadden laten lopen. Hier koop je niets voor

Voor jou is het ook geen feest lees ik. En weer aan de pil. Had je je ook niet kunnen voorstellen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen

Groeten

Lydia

quote: humpie dumpie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-07-2006 14:33:14'));

Dag Lydia,

hoe gaat het nu????

Mij ken je misschien nog niet, maar ik heb 22 mei een curretage gehad... en werd zwanger net nadat ik een verkeerde jobswitch gemaakt had..

Nu al met al zit ik in een reintegratietraining achtig iets.. en dat zou mij moeten opleiden tot klantenadviseur op een callcenter..

Vastigheid zit er komende tijd zowieso niet (meer) in.. en mijn vriend en "ik" hebben maar besloten om eerst niet verder te gaan met zwanger proberen te raken...
dit alles is erg moeilijk voor mij.... ben dus ook weer begonnen met de pil, mijn vriend wilde niet langer met condoom vrijen en de condoom was al eens gescheurd en toen heb ik maar de morningaftherpil gehaald, gezien het binnen een maand na de curretage was en ik nog niet ongesteld was geworden.. (normale cyclus)

Ik ben benieuwd hoe jij het allemaal gaat aanpakken...
oh ja mijn vrien heeft wel een vast inkomen, dus een vaste baan!

Groetjes en sterkte

Terug
Bovenaan