ben onze club nog niet vergeten hoor!

hoi hoi meides....

druk druk druk en nog eens druk.ik moest helemaal ff wennen aan 2 kids.
ik ben een hele lange tijd niet meer op deze site geweest,maar heb wel alles een beetje gevolgd hoor.
hier met onze zoontje robbin gaat alles super hij is zo makkelijk en groeit enorm en gaat zijn maand vroeggeboorte nog inhalen denk,vrijdag weer naar cb toe voor zijn laatste prikjes voorlopig.ben benieuw wat die nu weegt de laatste keer was dat 5610 gr en 58 cm en dat is toch alweer 5 weekjes geleden.
hoe gaat het jullie allemaal en jullie wondertjes?

liefs cora

hier gaat ook alles best goed!

Famke moet morgen naar het CB en voor de tweede keer prikjes! vorige keer moest ze enorm huilen.
Ze was toen al 6100 gr en 59,5 cm, maar da's denk ik die maand verschil! ik heb het idee dat ze in de afgelopen weken niet heel hard gegroeid is, wel ontwikkeld in het brabbelen.

Famke was erg snel met doorslapen, en overdag ben ik zoekende naar toch bieden van structuur en rust, maar ook haar te prikkelen. Heb het idee dat ze de laatste weken meer huilt en spuugt, maar ik weet niet wat normaal is.

Ze heeft een aardbeienvlekje in haar gezicht, maar deze groei lijkt zich te beperken door alleen mee te groeien met haar gezicht.

Ik ben blij dat ik nog drie weken vakantiedagen heb, anders moest ik volgende week al beginnen, da's nu al wat later. Aan de andere kant ook wel weer goed denk ik voor mij.
ik ben ook erg benieuwd naar hoe het een ieder vergaat!

Hoi!

Met ons gaat ook alles hartstikke goed!

Jaimy is morgen 16 weken oud, wat vliegt de tijd! Ik ben alweer 5 weken aan het werk, vind het erg fijn. Ons leven heeft zo een mooi ritme gekregen.

Vorige week heeft Jaimy zijn 3e prikjes al gehad. Hij was toen 62 cm en woog 5710 gram. Blijft een klein manneke :) maar volgt mooi de curve :) hij schrok weer beetje van de prikjes, maar was zomaar weer stil.

Gister is de fysio langs geweest, want Jaimy krijgt door zijn voorkeurshouding een plat schedeltje. We hebben wat tips gehad, maar eigenlijk waren we er zelf ook al mee bezig. Ben benieuwd of we het binnen de marges kunnen houden, wil een helmpje graag voorkomen!

Verder is het bij ons ook nog wel eens zoeken naar een vast ritme, maar dat lukt gewoon niet overdag. Jaimy bepaalt toch echt zelf wanneer hij slaapt... 's Avonds gaat hij wel altijd mooi slapen en de nachten gaan bijna altijd super :)

Hier dus een ontzettend genietende moeder :)

Hallo

Hier gaat alles zijn gangetje. Net twee weken gehad van doktersbezoeken, fysio en osteopaat omdat onze kleine man een huilbaby is. Dat laatste lijkt op het moment effect te hebben!
Overdag moeite met slapen maar de avonden en nacht gaan behoorlijk soepel! Dat is dan wle weer fijn, aangezien hij overdag zoveel huilt... kunnen wij 's avonds ook even bijtanken.
Hij is nu 14 week en 2 week geleden was hij 61 cm en 6605 gram. Dikkertje Dap dus......

Komende week weer beginnen met werken, 3 dagen in de week! Zin in!

Hier gaat het inmiddels ook allemaal goed! Mijn dochtertje heeft een poosje stil getsaan met haar groei, maar nu zit ze weer in een stijgende lijn. Ze is nu 15 weken oud en 2 weken geleden was ze 62 cm en 5,3 kg.

Terug
Bovenaan