Ben ook een december mama geworden...

Hoi meiden,

Dacht laat ik me maar eens hier gaan melden.. was een januari mama maar ben 24 dec bevallen van een prachtige zoon Vince Julian...

Na 1 week te zijn opgenomen in het zh ivm zwangerschapssuiker en zwangerschapsvergiftiging ben ik 23 dec ingeleid en de 24ste bevallen.. Vince moest helaas naar de kinderafdeling.. zijn suikerwaarders waren te laag.. na 4 dagen mocht hij naar huis.. helaas twee dagen later weer opgenomen ivm geelzucht.. nu twee weken thuis en het is echt genieten met mijn kleine Bink..

Hoe gaat het met jullie kindjes??

Liefs Laurie

Hoi Laurie,

Gezellig! Gefeliciteerd met Vince.
Mooie dag om geboren te worden, mijn middelste is ook op 24 december geboren.
Mijn oudste op 28 december en de jongste Bodhi op 12 december 2011.
Ik ben dus helemaal een decembermama :).

Heb je wel extra kraamhulp gehad, meer dagen, omdat Vince opgenomen is geweest?
Hoe zwaar was Vince bij de geboorte?
Lekker blijven genieten!!

Groetjes Brigitte

Hey Laurie,

Welkom en van harte gefeliciteerd!
Ik ben eigenlijk een november mama maar wilde graag hier blijven.
Ben 29 november ingeleid, ook zwangerschapsvergiftiging en suiker. Was eigenlijk 8 december uitgerekend. Uiteindelijk helaas keizersnede maar gelukkig een gezonde zoon Lars geboren.
Vervelend dat Vince naar de kinderafdeling moest. Lars moest dat ook ivm te lage waardes maar gelukkig maar anderhalve dag.
En daarna nog geelzucht.. Jullie hebben je portie wel gehad dus!!

Blij dat je nu lekker kan genieten!

Hoe was de bevalling verder?

Groetjes Kim

Hoi,

Van harte gefeliciteerd, idd niet leuk dat Vince zo lang op de kinderafdeling moest blijven en is hij net weer thuis moet hij weer heen.
Nou lekker genieten!

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je zoontje!
En welkom bij de december mama's:)

Wat vervelend dat jullie al zoveel in het ziekenhuis zijn geweest met hem.
Hoop dat alles nu goed blijft gaan!

Liefs Danielle

Gefeliciteerd! Ik ben eigenlijk een november-mama was 4 dec uitgerekend maar ben 28 nov bevallen met een geplande keizersnede van een prachtige dochter Sophie. Maar ben ook lekker hier blijven hangen. Fijn dat alles nu goed gaat, geniet ervan.

Hoi meiden,

Leuk jullie reacties...
Met Vince gaat het op de buikkrampjes na goed.. wel zielig hoor vannaht had hij veel last..papa had net voor het eerst nachtdienst dus moest het alleen doen vannacht.. wel even wennen..

Vince woog 3420 bij de geboorte en was 51 cm. 3w2d te vroeg maar wel volgroeid als we tot as maandag hadden gelopen was hij flink groter en zwaarder geweest..

De bevalling is opzich goed verlopen.. ivm alles wat ik had ingeleid. 1ste dag gebeurde er niet veel (had daarvoor ook geen buikactiviteiten) 's nachts kreeg ik weeen om 1 uur. rond 4 uur de zusters erbij geroepen bleek toen op 2,5 cm te zitten..8 uur hebben ze mijn vliezen gebroken kreeg toen gelijk een weeenstorm in 1,5 uur tijd naar 6 cm gegaan trok dit lichamelijk niet kreeg hiervoor toen een ruggenprik. Na 2 uur zat ik op 9cm. Ze hebben toen de ruggenprik lager gezet waardoor ik de persdrang zou gaan voelen. Uiteindelijk 19 min. perweeen en toen was hij er al! veel me reuze mee die persweeen dacht dat het veel pijnlijker en zwaarder zou zijn!

As. dinsdag moeten we weer naar de kinderarts met Vince.. Tijdens de bevalling is namelijk ook zijn sleutelbeentje gebroken.. dit hadden ze in het zh niet geconstateerd ivm dat hij gelijk aan een infuus moest en gespalkt werd ivm te lage suikerwaarders.. kwamen hier pas achter toen we thuis waren. Gaf in het zh wel pijnprikkels af maar ze konden niet achter halen waar het vandaan kwam!

Ben eigenlijk wel even klaar met het zh.. zelf 1,5 week ingelegen daarvoor 2 weken allerlei poli's afgelopen.. nu zelf nog onder controle van gyn en internist..

Fijn weekend...

X

Mooi geboortegewicht inderdaad voor 3 weken te vroeg!
Fijn dat de persweeën je mee zijn gevallen, scheelt toch weer :)

Balen dat jullie nog zo vaak naar het ziekenhuis moeten en wat zielig dat Vince zijn sleutelbeentje gebroken is.
Hoop dat jullie beide snel hersteld zijn!

Beterschap in ieder geval en hopelijk snel geen ziekenhuisbezoeken meer!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan