BEN OOK IN APRIL UITGEREKEND

Dag allemaal,
Ik meld me ook aan bij de mamaclub. Ben nu 8 weken zwanger. Heb over 2 weken pas me eerste afspraak met de vk. Lijkt allemaal zo lang te duren. Heb voor de rest niet zoveel last dus heb nog een beetje moeite om het nog allemaal te geloven. Is er nog iemand die dit heeft??

He Millie, wanneer ben jij uitgerekend? Ik op 15 mei, dus volgens mij ben ik nog korter zwanger dan jij en ik heb momenten dat ik denk dat ik het me allemaal maar inbeeld. Maarre, de test afgelopen week was echt positief en ik heb geen bloeding gehad, dus 'gewoon' zwanger, zou ik zeggen!

Ik ben 26 april uitgerekend. heb ook af en toe het idee dat ik het me allemaal inbeeld. Maar net wat je zegt we hebben een postiteve test en ook geen bloedigen dus we gaan er vanuit dat alles goed is.

Hoi millie, ik ben 29 april uitgerekend. Ik had ook dat gevoel: de test zegt dat ik zwanger ben, maar ik merk er nog niet zo veel van. Afgelopen maandag ben ik voor het eerst naar de vk geweest. Toevallig hadden ze daar een foto van een vruchtje van 6 weken nodig, of ik een echo wilde?? meteen Ja gezegt!! en heb m dus al gezien... en een foto mee naar huis gekregen. Ik heb hier erg geluk mee gehad dat ik net op dat moment er was dat zij die foto nodig hadden. Maar ga er maar vanuit dat het allemaal goed is en dat we ons vaak, te snel druk maken... alles komt goed!

Hoi Millie..

Ik ben 21 mei pas uitgerekend, en ik heb zo nu en dan wel wat steekjes en ontzettend zere borsten dus daar hou ik me maar aan vast. Maar heb er ook wel een beetje last van hoor dat het moeilijk is om te geloven..
Succes..

Meiden wanneer hebben jullie je aangemeld bij de VK?

xxx

Bedankt voor jullie reacties, gelukkig ben ik dus niet de enigste.

Heb aanstaande dinsdag me eerste afspraak met de vk. Helaas kunnen ze daar geen echo maken. Ze gaan we een poging doen om het hartje te horen. SPANNEND!!

Vorige wk zondag hebben wij de test gedaan, deze was positief en toen heb ik me smaandags meteen gemeld bij de vk. Me ingeschreven en kon afgelopen maandag al terecht voor het eerste gesprekje! Dat viel me alles mee, ben nu 6wk+5 dus had niet verwacht dat ik al zo snel mocht komen. Ik was nog te kort zwanger om het hartje te horen, dat is dan weer een nadeel als je zo snel mag komen.. Nu dus 2,5wk wachten op de echo (dan ben ik 9wk+3) Maar ik dacht ik meld me meteen bij de vk, kan geen kwaad toch?!!

Terug
Bovenaan