A
Anoniem
Guest
Hallo,alemaal,
Nog even mijn verhaaltje kwijt...
2 uur geleden ging ik even met de hond wandelen (een bordeauxdog PUP van 55 kilo...) en toen zag ie een kat.Hij ging er zo snel achteraan rennen had helemaal geen tijd om te reageren.
Ben plat op mijn buik gevallen.
Ben zo erg geschrokken.
Het duurde zo lang totdat ik op de grond lag,had ik het gevoel,ik dacht alleen maar:als het maar met de kleine goed is...
Zijn gelijk naar de VK gereden,wie een beetje boos werd dat we zomaar binnen kwamen en niet hadden gebeld(wat we wel gedaan hadden maar niemand die de telefoon opnam) en die heeft even naar het hartje geluisterdt,Nu is de kleine weer druk aan het schoppen.
Maar oh,wat moest mijn vriend huilen,hij was ook zo bang.
Gelukkig is er niks aan de hand.
In zo'n momment realiseer je hoe veel dat kind voor je betekent!
HEEL ERG VEEL!
Groetjes,
Lina
Nog even mijn verhaaltje kwijt...
2 uur geleden ging ik even met de hond wandelen (een bordeauxdog PUP van 55 kilo...) en toen zag ie een kat.Hij ging er zo snel achteraan rennen had helemaal geen tijd om te reageren.
Ben plat op mijn buik gevallen.
Ben zo erg geschrokken.
Het duurde zo lang totdat ik op de grond lag,had ik het gevoel,ik dacht alleen maar:als het maar met de kleine goed is...
Zijn gelijk naar de VK gereden,wie een beetje boos werd dat we zomaar binnen kwamen en niet hadden gebeld(wat we wel gedaan hadden maar niemand die de telefoon opnam) en die heeft even naar het hartje geluisterdt,Nu is de kleine weer druk aan het schoppen.
Maar oh,wat moest mijn vriend huilen,hij was ook zo bang.
Gelukkig is er niks aan de hand.
In zo'n momment realiseer je hoe veel dat kind voor je betekent!
HEEL ERG VEEL!
Groetjes,
Lina