Ben op zoek naar foto's van zwangerschapsbuiken!

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij helpen: ik wil mijn buik vergelijken met andere "buiken"! Ben nu 28 weken en heb echt een giga buik! Ben benieuwd of andere vrouwen/meiden ook met 28 weken al zo'n buik hebben.. Ik kon op internet niet echt mooie foto's vinden...Weten jullie misschien waar ik kan kijken?

Groetjes Loesje!

Hoi!

Op de volgende site kun je een heleboel buiken bekijken: http://www.9maand.com/bol/

Groetjes, mfp

Hey MFP!
Bedankt! dit zocht ik dus! Ga nu ff de site helemaal bekijken!

Groetjes Loesje

hi,

die buiken op een rij vind ik wel grappig. ieder mens is toch weer anders gebouwd he.
gjes Miep36

Nouw, echt wel grappig om zo die buiken te zien! En ik maar denken dat ik een dikke buik had voor 28 weken! Nouw ECHT NIET! ik heb echt een mini-buikje! hahaha!
Mijn vriend zegt dat die andere buiken dikker lijken omdat de vrouwen misschien ook wat 'groter' zijn dan ik...Zou hij daar gelijk in hebben? Ik woog (voordat ik zwanger was) 55 kg en ben 1m 68. Wie kan het argument van mijn vriend beamen?

Groetjes!!!

Hoi Loesje,

Nou ik heb ook een mini buikje hoor!, als ik die foto's zie. En het heeft helemaal nix te maken met je lengte. Ik ben 1.85m, dus niet een van de kleinste, en woog voor mijn zwangerschap 70 kg. Nu zit ik rond de 78kg.
Dus ook lange mensen kunnen een minibuikje hebben!!

Groetjes,
Marloes

Ha naamgenootje!
je hebt me n btje gerust gesteld! Jaja ik had weer wat gevonden om me zorgen te maken door die giga buiken van die vrouwen!!
Leuk dat jij ook 28 weken bent! Ik heb vanavond voor het eerst zwangerschapsgym! Ben benieuwd! Heb jij al n lesje gehad? (of heb je al ervaring in 'het bevallen'?!)

Weet iemand zo wat ze in zo'n 1e les gaan doen? (heb btje kriebels..!!)

Groetjes Loesje (Marloes!!)

Terug
Bovenaan