ben op zoek naar Sharine2, die kan pendelen

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik heb deze week al een nieuwe topic gemaakt over pendelen, maar heb nu van 1 van mijn forum leden gehoord dat je sharine2 heet en dat jij kan pendelen.
Ik zou zo graag willen dat je dat bij mij zou doen.
hoop wat van je te horen als je dit leest.
als er iemand anders is die kan pendelen dan mag dat natuurlijk ook, haha.
alvast bedankt en groetjes van kruimels

Hoi Kruimels

Idd ik ben diegene die pendeld alleen doe ik het niet meer voor deze forum. Heb teveel kritiek gekregen van een aantal dames. En heb toen besloten om hier niet meer te pendelen. Ik pendel op een andere forum nog en daar ben ik druk zat voor, heb ook weinig tijd (ivm gezinnetje) om iedereen hier te pendelen (word te druk met aanvragen). Dus helaas meid hoop dat je iemand vind die het voor je zou willen doen. Succes.

Liefs Sharine

Voor Sharine2

Ik wou je even laten weten ik heb me toen de tijd bij jou laten pendelen en ik zou zwanger worden in september van een jongen.

En ik heb goed nieuws ik ben in oktober zwanger geworden.

Dus ik wou het je even laten weten dat je heel erg in de buurt zat.

Hier onder de link waar je mijn verhaal kunt lezen.

http://www.babybytes.nl/vip/joyce%20en%20eric

Harstikke bedankt Joyce

ook ik wil sharine even bedanken, zij had voor mij september 2007 gependeld, en wat denken jullie, ze had gelijk!!
ik had in september een positieve test!
woensdag ben ik 13 wkn. zwanger
lieve sharine ..bedankt!!!!!!!

ook ik wil sharine even bedanken, zij had voor mij september 2007 gependeld, en wat denken jullie, ze had gelijk!!
ik had in september een positieve test!
woensdag ben ik 13 wkn. zwanger
lieve sharine ..bedankt!!!!!!!

Hoi Irem

Graag gedaan meid vind het fijn om te horen dat ik het goed had.

Van harte proficiat met je zwangerschap en geniet ervan en ben benieuwd op ik het geslacht ook nog goed heb.

Liefs Sharine

Hoi Joyce

Jij ook van harte proficiat met je zwangerschap en geniet ervan en fijn dat ik in iedergeval in de buurt zat met mijn pendel.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan