Ben over de helft!

Wat is dat snel gegaan zeg!!
Alfgelopen zondag was ik precies 20 weken.
Nu dus alweer over de helft en ik heb het gevoel dat ik pas net zwanger ben!
Hebben jullie dat ook?
Ik weet nog dat ik bij de eerste vanaf het begin af aan bezig was met van alles: het kamertje, kinderwagen, kleertjes.. en al het andere.
Nu heb ik zoiets van: het komt wel goed! We hebben in principe alles in huis, moeten alleen wel de babykamer een likje verf geven. Kleertjes kan ik nu toch nog niet kopen, want de winkels liggen alleen maar vol met zomerkleding. Najaarskindjes moeten toch wel iets warmere kleding hebben dan dat!

Morgen hebben we de 20 weken echo, is wel weer spannend!

Groetjes, Michele (20+1 van de 3e)

Nog 3 daagjes en dan ben ook ik over de helft! Gaat inderdaad hard moet ik zeggen.
Bij ons moet nog wel een hele hoop gedaan worden hoor, de babykamer is nog niet eens leeg, laat staan dat ik al begonnen ben ben verven of gordijnen maken .
We hebben alleen de kinderwagen al in huis (Was een aanbieding en scheelde ons zo'n 200 euro op het hele pakket incl maxi cosi, dan laat je hem niet staan toch) en de kinderkamer is besteld, maar die komt pas eind juli, ik wist dat er lange levertijden op zaten, maar 3 mnd had ik toch niet op gerekend moet ik zeggen. Verder hebben wij wel al wat kleertjes gekocht, wel allemaal met lange mouwen ed. Maar ook alleen de hoeveelheid die je minimaal in huis moet hebben en ook echt niets meer dan dat.
Ik mag/moet volgende dinsdag voor de 20 weken echo, vind het toch ook wel weer erg spannend of alles er op en aan zit en of alles goed werkt ed.

Groetjes Natalie

Dat de tijd vliegt is ook echt zo!
jeetje ik ben overmorgen ook al 20 weken! dat gaat zooo snel zeg.
vooral bij de 3e..
ik heb dan wel al lekker geshopt met een vriendin maar moet ook erg goed kijken naar wat dikkere kleding!
gelukkig is er wel wat te krijgen! maar veel is het niet.
Vandaag de 20 weken echo gehad! geweldig om weer mee te maken!
nu kunnen we straks weer gaan aftellen!!! klinkt wel errug raar! haha

Liefs

Het lijkt wel extra hard te gaan bij een 2e. Donderdag 20 weken, pff. Mijn zoontje is in oktober 2006 geboren. Dus ik heb nog wat neutrale kleding voor de baby. Heerlijk om af en toe iets leuks en iets nieuws te kopen.

Groetjes,
Nelly.

Zaterdag ben ik 20 weken. Ik moet zeggen dat het deze keer eerder zover is, dan toen ik zwanger was van de 3e. Maar toen heeft het ook een behoorlijke tijd geduurd voordat ik zwanger raakte en toen het eenmaal zover was kon het ons allemaal niet snel genoeg gaan.
Ik was eerst 'bang' dat ik door de mk van nov vorige jaar misschien minder zou kunnen genieten, maar dat valt me niks tegen. Ik voel me op en top zwanger en geniet van alle beweginkjes die ik voel. Volgende week dinsdag heb ik de 20 weken echo, dat vind ik toch wel even spannend, maar dat vond ik bij de vorige ook.
Voor de baby heb ik nog niks gekocht, echt helemaal niks. Afhankelijk van het geslacht zullen we of rigoreus of subtiel te werk gaan met de kinderkamer. Ik wil deze keer wel weer een wieg hebben, dus daar ben ik af en toe wel naar op zoek. Kleertjes heb ik nog een heleboel liggen van Its, maar als het een meid wordt dan gaat deze dame los! Niet dat een jongen niks nieuws krijgt, maar rose ligt niet op de stapeltjes.
We wachten eerst maar rustig af.

Groetjes,

Suus

hey

jeetje ik alweer 20 weken en 1 dag in verwachting!
waar blijft die tijd?
ik vind de tijd zo enorm vliegen! dat zal wel komen omdat ik er al 2 heb lopen!
onze kleine meid schopt er lekker op los vanaf week 14 ongeveer en dat word steeds krachtiger.. ook het draaien voelt soms niet echt prettig, en vooral het plassen word steeds erger! vooral snachts!
Maar we hebben het er natuurlijk allemaal voor over..
Vandaag de verf voor de babykamer gehaald.. dus als de meiden hun kamer gedaan word gaan we de babykamer ook verven...
toch wel weer leuk om alles in te richten!

Liefs Jenny

Terug
Bovenaan