ben sinds september 2006 bezig met zwanger worde

A

Anoniem

Guest
 hai ik d8 laat me hierbij ook even in mengen vond die onderwerpen ook allemaal interessant.
Ik ben al sins september bezig met zwanger worden . ik heb al zoveel testen gedaan hahaha maar telkens teleurgesteld. Misschien moeten we er niet zo bezig mee zijn met het zwanger worden want het wil maar niet komen. ik woon al 1 jaar samen heb al 7 jaar een relatie   we hebben groot huis we hebben alles wat we willen maar dat 1 ding ontbreekt nog wat we heel graag willen.Ik ben ook heel erg onregelmatig ongesteld. Moest van de dokter elke ochtend me temperatuur meten voor de eiersprong maar dat blijkt niet te helpen.Ben al 8 maanden bezig ik hou me er nu niet meer zo bezig ,. en zie wel wat er gebeurd

Hee meid,
Ik hoop voor je dat je dan toch snel zwanger mag worden.

groetjes,
Dion

Hallo,

Wij zijn sinds november 2006 bezig en we zitten in de 8e ronde. En verder ook al heel wat kwaaltjes en zwangerschapstesten verder!! Als je het graag wilt duurt het zo lang he? Ik hoop dat het snel raak is voor jou!!

Liefs Yvonne

hoi,

Wij zijn ook al bezig vanaf september. Zou eigenlijk de 25 mei de nod hebben heb de 30ste een test gedaan maar neg. Dus nu maar weer wachten op mijn ongi.

veel succes en ik  leef met je mee

groetjes

weet precies hoe je je voelt  ik ben sinds vorig jaar vaderdag gestopt en ook helaas nog niet zwanger mogen worden was in het begin onregelmatig nu wel steeds zo een 28 dagen alleen nu had ik dus de 9 ongeveer nod en nu afgelopen vrijdag geworden balen dus maar hoop houden jij ook succes gr      

quote: JMelo schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2007 18:54:20'));

hai ik d8 laat me hierbij ook even in mengen vond die onderwerpen ook allemaal interessant.
Ik ben al sins september bezig met zwanger worden . ik heb al zoveel testen gedaan hahaha maar telkens teleurgesteld. Misschien moeten we er niet zo bezig mee zijn met het zwanger worden want het wil maar niet komen. ik woon al 1 jaar samen heb al 7 jaar een relatie   we hebben groot huis we hebben alles wat we willen maar dat 1 ding ontbreekt nog wat we heel graag willen.Ik ben ook heel erg onregelmatig ongesteld. Moest van de dokter elke ochtend me temperatuur meten voor de eiersprong maar dat blijkt niet te helpen.Ben al 8 maanden bezig ik hou me er nu niet meer zo bezig ,. en zie wel wat er gebeurd

hey...

snap ook hoe je je voelt. zijn vorig jaar oktober bezig en ook nog steeds niet zwanger.
heb geprobeerd om het van me af te zetten maar wil niet echt lukken. moet nu maandag ongi worden dus weer erg spannend ga er al niet meer van uit dat het raak is om maar niet zo teleurgesteld te zijn.
ga volgende maand ( als het weer niet raak is) een ovulatie test proberen.

liefs harma

Hee Meid,

Wij zijn ook al heel wat maandjes "bezig". En soms zeggen mensen wel is dat je er niet al teveel bij moet stil staan en er teveel aan moet denken. Nou die mensen mogen mij vertellen hoe ik dat moet doen (niemnand weet dat wij proberen om zwanger te raken dus kan het ze niet vragen). Ik denk dat er wel een verschil is tussen er veel mee bezig zijn en er 24/7 mee bezig te zijn. Ik vind he heerlijk om er mee bezig te zijn en af en toe even weg te dromen. Ik wens je heel veel succces en hoop dat het deze ronde "raak"is.Jullie allemaal trouwens.

Succes, meid.

Groetjes BIZU

hoi allemaal,

ook wij zijn vanaf sept 2006 bezig. De ene keer wat meer als de andere keer. En ook bij ons is het de ene maand makkelijker als de andere. De wens en het niet lukken is al teleurstelling genoeg, maar de opmerkingen om je heen zijn af en toe nog erger.

Ik kom ook niet dagelijks meer op het forum (te verslavend en te weinig tijd) en probeer het nu een beetje van me af te zetten. Afgelopen twee maanden zijn we denk ik teveel ermee bezig geweest en voor het eerst een onregelmatigheid (6 dagen overtijd)gehad. Ik heb nog nooooooit zo'n pijn gehad bij mijn ongi.

Ovutesten hebben we nooit gehad. Ik ben bang dat het dan een verplichting wordt. Toch vind  ik het fijn om hier af en toe van me af teschrijven net als jullie allemaal denk ik.

gr. nina en dat we allemaal maar snel zanger mogen worden

Terug
Bovenaan