Ben thuis uit het ziekenhuis :-)

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Hoe gaat het hierzo?? Wij zijn vandaag uit het ziekenhuis naar huis gekomen. Alles gaat goed met ons, maar ben wel nog best moe. Vienna doet het heel goed, die is echt super rustig en tevreden.

De keizersnee viel op zich wel mee. Ik had wel veel last van pijn de tweede dag, heb ik toch wat traantjes gelaten maar nu gaat het alweer een stuk beter. Vienna heeft twee dagen in de couveuse gelegen vanwege de medicatie die ik slikte, maar ze heeft er weinig last van gehad. Haar suiker schommelde de eerste dag nogal, maar daarna had ze nergens meer last van.

Ik heb nog geen tijd gehad om te lezen hoe het jullie hier vergaan is in de tussentijd en ik ga zo even liggen maar ik hoop vanavond of morgen even te kunnen bijlezen

Jane

Super dat je weer thuis bent en dat alles met jou en je meisje OK is. Wat ontzettend leuk dat je baby er nu écht is. Ik ben jaloers en kan niet wachten totdat ik ook zover ben!

Welkom terug Jane!
Je gaat mensen inderdaad missen hier, vooral de mensen die eigenlijk steeds reageren. Goed om te horen da het al wat beter met je gaat en dat die kleine het goed doet. Ik heb je verslagje gelezen van je keizersnee, wel leuk om te horen van iemand die me is voorgegaan. Ik hoop dat ik nu ook snel mag.
37 weken

gefeliciteerd met je dochtertje!
en dat je snel weer mag opknappen van de keizersnede.

sas(39w1)

gelukkig dat alles goed is gegaan, ik vond het persoonlijk best tegenvallen die ks maar ja dat ben ik. onze tim heeft ook twee dagen in de couveuse gelegen vanwege mijn diabetes mar ook hij deed het heel goed, leuk om te lezen dat het bij andere ook zo goed is gegaan!
en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je kleine wondertje
groetjes peetskie

GEFELICITEERD en fijn dat je weer thuis bent supermooie naam trouwens vienna!!!

Geweldig dat je weer thuis bent. Vast lekker om nu met z'n 3-tjes te kunnen genieten! Red je je wel een beetje of krijg je ook hulp van je moeder?

Groetjes Nathalie

Fijn dat alles zo goed is gegaan met jou en met Vienna. Wat fijn dat ze zo lekker rustig is, lekker gaan  genieten van je 2 kids. Hoe vindt Max het trouwens om een grote broer te zijn? Aylin vind "baby" erg leuk, maar begreep de 1e nacht niet dat  Yasmine toch echt bleef slapen, dat vond ze wat minder

Groetjes Miriam.  

Terug
Bovenaan