Ben toe aan verlof!!

Hoi dames,

Nou de titel zegt al genoeg denk ik, maar ik snak naar mijn verlof.
Ik heb de laatste weken erg veel last van mijn rug en dan met name de dagen dat ik de hele dag heb gewerkt.

We zijn nu zo goed als mogelijk klaar met de babykamer alleen gordijnen moeten nog binnenkomen en dan dus ook opgehangen worden.

Ga nu nog een weekje werken en daarna begint ook mijn verlof. Dan ga ik daarna mijn ziekenhuistas ook maar eens inpakken.
Heb het idee dat het allemaal niet zo lang meer gaat duren. Maar dat is echt mijn gevoel en niet dat er al iets gaande is of zo.

Hoe gaat het met jullie??

Liefs,
Bianca

Verlof is hier al begonnen sinda 2 januari. Volgens het ziekenhuis is de kans groot dat de bevalling deze week zal plaatshebben (ben nu 37 weken).
Koffer staat al klaar, zelfs meegesleept afgelopen vrijdag naar mijn zus, voor het geval dat....

Verlof is toch wel lekker, gewoon op je gemakkie dingen doen, en lukt het vandaag niet, dan lukt het morgen wel :).

Liefs
Marit

Jeetje marit, komt dan ook allemaal wel heel erg dichtbij zeg.

Is er een reden voor dat je in de 37e week al zou bevallen al ontsluiting of wordt het ingeleid?

Sterkte dan bij je bevalling, mocht het nu dan al zover zijn. Ik zal voor jullie duimen en hoop dat het ondanks alles toch nog een mooie ervaring gaat worden.

Liefs,
Bianca

Nee, niet ingeleid... Deze kindjes komen vaak spontaan te vroeg.
Net weer even naar de VK geweest, ben sinds 2 wkn geleden een kilo afgevallen :(.
Nu vanaf de eerste controle nog geen 5 kilo gegroeid... Hoef, denk ik, straks niet aan de lijn om de zwangerschapskilo's kwijt te raken.

Liefs Marit

@Marit; Jeetje, wat dubbel. Het blijft lastig de juiste woorden te vinden in jouw situatie, vind je zo sterk! Ik wil je veel sterkte wensen tijdens de bevalling. Heerlijk knuffelen met je dappere mooie dochter.....

@Bianca; Je laatste week! Wat een heerlijk gevoel... Ben al sinds 1 november met verlof, het werd fysiek te zwaar (werk met kleine kindjes). Maar goed, ik draag er wel 2 ;) Ik krijg nu ook de nodige klachten, hoor. Het lijkt wel of ze aan 't oefenen zijn voor het echte werk. Harde gespannen buiken, menstruatiegevoel, druk aan de achterkant, heel veel beweging in mijn buik en dikke voeten en enkels.... Zit steeds meer gekluisterd aan de bank. Zooo saai soms! Rommel maar wat aan in huis en kijk steeds meer uit naar onze ontmoeting! Volgende week weer een echo, ben benieuwd!!

Liefs

Terug
Bovenaan