Ben van plan om het op te geven (voorlopig)

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik las hier al een tijdje mee, al weet ik dat het zinloos is. Ben er volgens mij te veel mee bezig, maar onze wens naar een 2e is groot.
Ik was altijd erg regelmatig ongesteld, voor de geboorte van onze zoon. Maar sinds 8,5 maand is het chaos. In het begin was het vrij regelmatig (34-39dg), maar sinds juli is het 50-55 dg. Ik heb getest, maar natuurlijk neg. Huisarts gebeld, maar ik moet wachten, omdat het vroeger allemaal wel gewerkt heeft.
Ik zit nu  op dag 51 en nog niets te bekennen. Ik vind het niet alleen lastig, maar ook eng. Is er dan wat mis van binnen? Ik moet eigenlijk nog een afspraak maken voor een uitstrijkje voor bevolkingsonderzoek, brr.
Nu heb ik al een week bijna dagelijks buikpijn (alsof ongi er aankomt) en m'n temp. is nu ineens wel gestegen (in ieder geval sinds een week) (ik hield het eigenlijk niet meer bij het was toch altijd  al maanden laag (36,3) en nu  al bijna een week 37,0.
Ik heb eigenlijk geen zin om  weer een test te verspelen, maar om te stoppen  met foliumzuur wat ik nu al maanden voor niks slik, vind ik ook eng.  
Wat denken jullie:? Zou het nog zin hebben om in mijn geval nog een test  te doen?
Wie herkent dit?  
Zit momenteel een beetje in een dippie.

Groetjes
Karin  

hallo,

dit komt me allemaal heel bekend voor
Zit in ongeveer dezelfde situatie en word dus ook niet ongi. voor de eerste zwangerschap was bij mij ook alles ok.
Ik ben naar ha gegaan en heb situatie voorgelegd, ook buikopijn enzo
dit kan namelijk duiden op een cyste
ben nu bij gyn. geweest en heb provera gekregen om cyslus goed op gang te brengen.

Je moet gewoon volhouden en erop staan dat je doorverwezen wordt naar ha, desnoods overdrijf je een beetje!

xxx

succes

Lieve meid.
Ik heb je verhaal gelezen en begrijp je onzekerheid.
Na een lange tijd klussen zien de meesten het even niet meer zitten.
Ik hoop gewoon voor je dat het deze keer toch raak is en dat je niet meer zo in de onzekerheids fase hoeft te zitten.
Neem gewoon lekker wat tijd voor jezelf.
En doe het rustig aan.
Misschien is je lichaam er nu nog niet aan toe, en moet je even lekker uitrusten.
Mijn advies. Denk even aan jezelf.
Neem een lekker bad-douche.
Met een lekker maskertje op.
Pak een lekker boek of tijdschift en zet je gedachten even op wat anders.
Misschien kun je dan voor jezelf beslissen wat je nu verder gaat doen.
Veel succes

Terug
Bovenaan