Ben van plan weer mee te schrijven!!

Een tijdje geleden schreef ik mee (LindaKlokker). Na een tijdje werd het wat minder en toen de website is vernieuwd lukte het niet meer in te loggen. Ik heb me weer opnieuw aangemeld en ben van plan om weer wat vaker mee te babbelen. Ik ben moeder van Mika (19 mei 2004) en Jari (29 okt 2006) en we overwegen zelfs nog een derde zwangerschap! Genoeg om over te praten en schrijven hoop ik

Leuk Linda, dat je hier ook weer te vinden bent! Maar het is erg rustig......
Leuk een wens voor een derde! Ik ben 9 maanden geleden van de tweede bevallen en al hoewel ik altijd een wens hebt gehad voor een derde ben ik na 9 maanden gebroken nachten wel een beetje van het idee af...
Tot schrijfs!
Gr Antoi

Het is hier inderdaad erg rustig, maar aangezien er weer een paar schrijven, dacht ik: Laat ik ook maar weer eens wat toevoegen.

Ook hier twee kinders rondlopen, en nog een wens voor nog twee! Eigenlijk wil ik wachten tot de jongste naar de kleuterschool gaat voor het bevallen van een volgende. Dan heb ik echt weer wat meer tijd voor dat kindje, en daarna nog een broertje of zusje.

Ik denk dat als er hier vier kindjes rondlopen ik pas kan zeggen dat mijn gezin kompleet is.

Groeten Liesje

Terug
Bovenaan