ben vandaag begonnen met afbouwen inbakeren!!!

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen

we mogen vandaag beginnen met afbouwen. vind het wel spannend. ik gebruik nu wel de bakerzak omdat het verschil anders wel erg groot is. maar ik heb hem nu met dit slaapje in de bakerzak liggen moet ik dan het volgende slaapje weer inbakeren? hoe hebben andere ouders dat gedaan. vind het nog moeilijk ik wil hem namelijk s nachts wel ingebakerd laten liggen nog even want hij slaapt al lekker door laatste fles 22 uur en dan komt hij om 8 uur weer. graag tips!!

groetjes angela

Hoi Angela,
ik ben ook deze week begonnen met afbouwen!
Heb Tijl gistermorgen na de eerste fles in bed gelegd met een gewoon slaapzakje. Daar deed ie het prima op.
Overigens ben ik het net weer vergeten en heb ik m per ongeluk weer ingebakerd, met 1 armpje vrij.
Beste is, weet ik van inbakervriendin, om te beginnen met één slaapje en dat een week te proberen. Die nacht zou ik als laatste doen.
Succes

hi suus

bedankt voor je berichtje, ik heb hem alleen niet ingebakerd gehad met 1 armpje vrij! heb hem nu idd na 1e fles in de bakerzak gelegd en hij huilde net zo lang als met inbakeren dus dat ging goed. hij huilde alleen niet zo erg met aandoen als met de doeken dan krijst ie echt alles bij elkaar echt zielig. dus ik moet dit dan 1 week volhouden en dan nog en slaapje erbij pakken?

groetjes angela

Terug
Bovenaan