ben vandaag precies 20 weken zwanger en ik voel nog helemaal niks bewegen

IK heb mijn laatste echo gehad toen ik bijna 17 weken was en op de echo was te zien dat mijn kindje al flink bewoog. Wel voelde ik het zelf nog niet.IK ben nu precies 20 weken vandaag en voel nog steeds niets.Is dit raar want uit vele verhalen lees en hoor ik dat je nu je kindje moet voelen

graag wat reacties hierop

groetjes mama xio

hoi mama xio,

het is heel verschillend wanneer je je kindje moet voelen. is dit je eerste zwangerschap? dan kan het nog wel even duren en bij een volgende zw kan het zo zijn dat je eerder iets voelt. maar het ligt ook aan of je placenta voor ligt of niet. je hoeft je volgens mij geen zorgen te maken hoor. maar als je je niet zeker voelt moet je gewoon je vk even bellen.

groetjes inge 23weken zwanger van no2

Hi,

Je hoeft het niet te voelen hoor! bij mijn eerste was ik ver over de 20 weken heen (ik denk zelfs al 24 weken). Ik ben nu 17 weken zwanger en ik denk dat ik hem/haar afgelopen week 1 keer gevoeld heb, maar zeker weten doe ik het niet eens.
Bij iedereen is dat verschillend. Maak je geen zorgen en geniet van je zwanger zijn. Misschien verlang je tegen de 40e week wel terug naar deze tijd :)

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan