Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw. Afgelopen maandag getest en ja ik ben zwanger. Allemaal nog wel heel onwerkelijk. Maandag heb ik meteen de huisarts gebeld, die heeft me doorgestuurd naar de verloskundige.
Nou komt mijn vraag.
De verloskundige zegt dat ik nu 4 weken en 3 dagen zwanger ben. Maar mijn cyclus was altijd netjes 28 dagen behalve in november. Toen had ik na 21 dagen een bloeding. Het was een soort ongesteld maar dan lichter van kleur en meer klonten (sorry dat ik het zo omschrijf.). Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn?????
Als dat zo is dan ben ik nu ruim 6 weken zwanger.
De verloskundige wilde dat geloof ik niet geloven.
Op 15 januari heb ik mijn intake gesprek. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Kent iemand van jullie dit???????
Groetjes Ank1
Ik ben hier nieuw. Afgelopen maandag getest en ja ik ben zwanger. Allemaal nog wel heel onwerkelijk. Maandag heb ik meteen de huisarts gebeld, die heeft me doorgestuurd naar de verloskundige.
Nou komt mijn vraag.
De verloskundige zegt dat ik nu 4 weken en 3 dagen zwanger ben. Maar mijn cyclus was altijd netjes 28 dagen behalve in november. Toen had ik na 21 dagen een bloeding. Het was een soort ongesteld maar dan lichter van kleur en meer klonten (sorry dat ik het zo omschrijf.). Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn?????
Als dat zo is dan ben ik nu ruim 6 weken zwanger.
De verloskundige wilde dat geloof ik niet geloven.
Op 15 januari heb ik mijn intake gesprek. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Kent iemand van jullie dit???????
Groetjes Ank1