Ben volgens mij langer zwanger dan verloskundige zegt!!!! help!!!!

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw. Afgelopen maandag getest en ja ik ben zwanger. Allemaal nog wel heel onwerkelijk. Maandag heb ik meteen de huisarts gebeld, die heeft me doorgestuurd naar de verloskundige.
Nou komt mijn vraag.
De verloskundige zegt dat ik nu 4 weken en 3 dagen zwanger ben. Maar mijn cyclus was altijd netjes 28 dagen behalve in november. Toen had ik na 21 dagen een bloeding. Het was een soort ongesteld maar dan lichter van kleur en meer klonten (sorry dat ik het zo omschrijf.).   Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn?????
Als dat zo is dan ben ik nu ruim 6 weken zwanger.
De verloskundige wilde dat geloof ik niet geloven.
Op 15 januari heb ik mijn intake gesprek. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Kent iemand van jullie dit???????

Groetjes Ank1

ik zou me maar niet druk maken over wat de verloskundige zegt, of wat je zelf denkt..
Binnenkort krijg jij toch ook een echo en daaruit blijkt vanzelf hoever je zwanger bent.
Ik twjffel zelf ook wel een beetje , omdat ik de laatste keer een rare bloeding heb gehad, maar ja wie weet was het een miskraam, of een innestelingsbloeding...geen idee ...we komen d'r vanzelf achter!!!
Gewoon genieten en als blijkt dat je al wat verder bent.....nou ook dat is dan weer leuk toch.

greetzzz mama van lars

het zou kunnen dat je al wat langer zwanger bent ja.maar dat zie je inderdaad dan wel op de echo.ik heb ovulatietesten gebruikt,dus ik weet precies hoelang ik zwanger ben.maar de vk gaat gewoon uit van een 28 dagencyclus.volgens hun ben ik 8 januari als ik voor de echo kom 11 weken en een dag.maar dat moet dus 4 dagen korter zijn.maar dat stellen ze na de echo wel bij.

Hoi

Ja de echo zal het straks vanzelf wel tonen hoelang we precies zwanger zijn. Ik heb maandag m'n eerste echo en ben volgens de VK dan 9 weken, maar omdat ik ook ovulatietesten heb gebruikt en normaal een langere cyclus heb weet ik dat ik korter zwanger ben dan, ook vier dagen net als Kari!

Hallo Ank,

Gefeliciteerd met je Zwangerschap!
Ik had ook uitgerekend dat ik nu 8 week zwanger zou zijn, maar ik heb gisteren een echo gehad en daaruit bleek 6 week en 3dagen.
Dus het loopt soms wat anders, maar goed wat maakt het uit, je bent in ieder geval zwanger!

Gr. Charlotte_26

Goede morgen Dames,

Bedankt voor de reacties.
Jullie hebben ook helemaal gelijk.
Ik ga gewoon genieten , en de 15de zien
we wel verder.
Hebben jullie nog ergs last van???
Groetjes Ank1

Hoi Ank,

Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan.

Ik wist bij mijn eerste zwangerschap precies wanneer mijn eisprong was geweest. Ik heb een onregelmatige cyclus. Bij de echo kwamen ze ook precies uit, zoals ik dacht. Hier is het zo dat als het meer dan 7 dagen scheelt met de "normale" telling, dan houden ze de echo aan. Scheelt het minder dan 7 dagen, dan houden ze de "normale" telling aan. Bij mij scheelde het precies 7 dagen. Na overleg hebben ze toen de eisprong aangehouden. De uitgerekende datum is van belang voor het geval je overtijd gaat. Uiteindelijk is ons zoontje 6 dagen voor de uitgerekende datum geboren.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan