Ben weer bij de gynaecoloog geweest...

Mijn vrouwelijke gynaecoloog snapt er niks van...
Ze was rustig...
De echo apparaat ging nog net 2 tellen over mijn buik.
Met een andere apparaatje ging ze naar het hartje luisteren, praten, klaar...

De baby is niet groot of zeg maar overdreven groot en vruchtwater valt ook wel mee.
Maar hoe kom ik aan zo'n dikke buik.
Het is nu ook bol gaan staan gelijk onder mijn borsten, het is moeilijk om te gaan zitten aan tafel en voorover te buigen....

Mijn bloed druk was keurig.
Moet toch zeggen dit was de vorige x anders.
Moet ook eerlijk bekennen doe helemaal niets de hele dag....
De kleine 2x in de week naar de peuterspeelzaal brengen.
En de hond uitlaten.
Als het echt moet boodschappen.
Het was goed zo, de suiker was ook netjes.
Niks aangekomen, bij elkaar ongeveer 8kilo.

Nu elke week er naar toe en mocht er iets wezen tussen door dan meteen bellen...

Maar voel mijn bloed druk nu wel iets stijgen, mijn vriend is zondag jarig....
En ik wil alles zelf in handen hebben.

Sommige mensen komen tegen 2 uur en gaan dan pas weer om 7u weg.
Zo'n hekel aan, ook als ik niet zwanger ben...
Maar goed ga gewoon om 5u mijn aardappeltje koken met groente en vlees.
Laat me niet gek maken, uhm...
Er komen ook nog eens 6 kinderen, heb geen ruimte en zit plek voor ze..

Laat me kop niet gek maken, want straks lig ik weer 2wk van tevoren in het ziekenhuis...

Probeer zoveel mogelijk op de bank te zitten..!!!!!!!!

Nog 5wk.. (sorry sunny)

Natasja

Hoi hoi,
Nou ik neem aan dat je visite zelf ook wel snapt dat je niet de poten uit je lijf gaat lopen toch? En dat ze de kinderen ook een beetje in toom houden. Maja, je blijft altijd zitten met de troep, heel irritant!
Fijn dat bij de gyn alles goed was! Jammer dat ze maar zo kort een echo maakte! Naja, je moet maar zo denken, de meeste van ons krijgen na de 20 weken helemaal geen echo's meer en dan heb jij toch nog mooi eventjes kunnen spieken vandaag! Ook al was het dan kort...

Sterkte nog!

Liefs,
Mar

Ja die gynaecologen he... grumpf!!! Bij de eerste kreeg k ook een extra exho i.v.m. te groot kindje, nou die man snapte ook totaal niet wat ik kwam doen, en d8 dat ik het alleen maar deed om een extra echo te krijgen, nou ja dat vond ik wel leuk, maar dan doe je toch niet zo, ik was gewoon doorgestuurd! Afijn ben blij voor je dat alles verder goed eruit ziet!
En ja die verjaardag, laat je niet gek maken, en vraag desnoods aan je visite of ze weg willen gaan omdat je jezelf niet lekker voelt en moe bent! Of stel je zelf gewoon echt gruwelijk aan zeg maar dat ze aan je kunnen zien dat je opgebrand bent tegen een uur of half 5! Die hint komt misschien wel over! Loop een fractie moeilijker en zucht en steun een beetje meer! Wie weet! :)

Succes!

Liefs

Ja die gynaecologen af en toe...wel fijn dat alles goed was.
Kan me goed voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in de verjaardag. Dat mensen dat ook niet snappen als ze op visite komen....Net als Janne zegt, ik zou wat meer zuhten en steunen enz ;) Heb je trouwens niet iemand die je kan helpen?
Doe maar rustig aan...zou niet fijn zijn als je 2 weken in het ziekenhuis moet liggen.
Succes!

Liefs,
Dittie

Ja die gynaecologen af en toe...wel fijn dat alles goed was.
Kan me goed voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in de verjaardag. Dat mensen dat ook niet snappen als ze op visite komen....Net als Janne zegt, ik zou wat meer zuhten en steunen enz ;) Heb je trouwens niet iemand die je kan helpen?
Doe maar rustig aan...zou niet fijn zijn als je 2 weken in het ziekenhuis moet liggen.
Succes!

Liefs,
Dittie

Nee helpen dat ken ik hier niet....
Ze denken allemaal verkeerd van oh die red het wel.
Deze week belde mijn oma nog...
Maar doe je helemaal niks dan?
En afstoffen dan, ook niet, niet??? Oh wie moet dat dan doen, denk je dat ik me daar druk om maak, nou echt niet...

Mijn moeder was hier laatst en oké ze werkt ook 4 hele dagen.
Je hebt net toch stofgezogen?
Ja, klopt. ( was ook al een paar dagen geleden!)

Mantelzorg niet bij mij dus, je denkt toch niet dat ik ga smeken...

Was bij de 1e net zo.
Heb in totaal 2,5 week in het ziekenhuis gelegen, denk je dat er iemand wat in huis had gedaan....!
Toen mijn vriend, die gewoon moest werken hoorde dat ik donderdags uit het ziekenhuis zou komen, heeft hij snel woensdag s' avonds na het bezoek aan mij een doekje door het hele huis gedaan.
Hij was tot half 1 bezig geweest.

De kraamverzorgster kwam en zei wat is hier toch gebeurt, nou niet veel.
En dan kun je al zou weinig aan je hoofd hebben...

Na die tijd zaten sommigen ook te zeuren mag je dat allemaal wel doen als je een keizersnede hebt, wat moet je dan??!!!
Heb er ook enorm last van gehad zelfs jaren later...

Kan nu al hoofdpijn krijgen van zondag....

Alvast fijn weekend, Natasja

Hee Natasje,

wil je m'n adres? Kom maar hier Bankhangen hoor! Heb net de dubbelDVD van Tinkerbel binnen; en die is echt heel leuk....

Laat iedereen maar lekker in zijn/haar waan dat ze weten hoe het voelt... daar komt je toch niet tegenin geknokt... das kortgezegd water naar de zee dragen. probeer je knopje te vinden en alles ene oor en andere uit te laten gaan... en das niet altijd makkelijk...

Hier gelukkig veel steun van ons mam.... en m'n mannetje die ook oneindig veel geduld heeft...

Hier begint de buik ook gelijk onder borsten... tijd dat ze verder indalen.... krijgen we weer wat meer lucht.... daarentegen gaan we weer meer waggelen... maar goed... met een keizersneden; 8 weken geen gekke dingen doen... heb je pijn met je neus snuiten; niet meer doen.. heb je pijn met afstoffen, blaas het maar van de kast.... doet de hond lastig aan de riem? Dan poept ie maar in de tuin, daar heb je zakjes voor! Ik ben de eerste keer ook heel "stoer" geweest... niet doen! Ben er ook veel langer mee bezig geweest dan nodig!!!

HEel heel veel succes lieverd en lucht je hartje hier maar bij ons!

Hoi hoi,

Fijn dat alles goed was.

Ja en iedereen om je heen weet het beter maar owee als er wat gedaan moet worden/dat je hulp nodig hebt.
Zet zondag het drinken klaar en laat ze zelf ook maar lopen hoor. Denk aan je zelf want je hebt er alleen jezelf mee hoor!!!
Succes er mee, en hier mag je lekker schelden om alles even te luchten want stress is slecht hé voor een zwangere vrouw.

Terug
Bovenaan