ben weer dom geweest... getest voor NOD

vanochtend weer getest.
Ja ik weet het hartsikke dom, ik heb pas woensdag mijn NOD, maar ik kon mij weer eens niet beheersen. Maar nu komt het ik zie wel een heel vaag streepje heeeel verweg. Ik heb hem ook nog uit elkaar gehaald en van de achterkant bekeken (dan glimt die niet zo. Er zat echt een heel vaag blauwig streepje. Mijn zoon van 7 kwam toevallig boven en vroeg hem of hij ook een rechtopstaand streepje zag, en hij zij dat hij het zag (achterkant). Ik heb de vroegetest gebruikt van Clearblue, de vroege test van 25 HCG. die kan je 4 dagen voor je NOD gebruiken zeggen ze.
De vorige keer had ik die ook gebruikt en foto's laten zien en werdt helaas toch ongesteld terwijl er toen ook streepjes stonden. Weet iemand misschien of deze testen zowieso een lijntje laten zien op de plaats waar die op moet kleuren?
En zijn er testen die nog gevoeliger zijn dan 25 HCG.

Zucht wat is dat toch met niet kunnen wachten tot je NOD...... Nu weet ik nog niet maar ben wel 14 euro lichter.

4 dagen voor je nod heb ik ook wel eens gedaan, als je niet zwanger bent geef ie echt niks aan, maar heb hem nog nooit uit elkaar gehaald hahah, probeer het morgen en overmorgen es met de kruidvat 2 voor 5, die zijn rood de streepjes, die zie je beter opkleuren, alleen moet je er wel wat meer geduld bij hebben hihihih, want duurt langer!Ik hoop dat je over 4 dagen een knal positieve test heb!
Liefs Nancy( maart mama)

Is helemaal niet dom meid, het is een logische stap!
Je wilt zoooo graag en elke dag tot nod is er 1 te lang maar het zorgt er wel voor dat je niet helemaal in de war bent, zeker omdat je een licht streepje ziet!

Ik had ook (zelfs) 5 dagen voor nod een licht positieve test en ik bleek idd zwanger te zijn. Ik ga heel hard voor je duimen, gun het je enorm. Een streep verschijnt idd niet zomaar......

Misschien beter om maandag een Kruidvat test te doen 2 voor €5 Kost het je ook niet zoveel geld en op je nod een ClearBlue digitaal.

Succes en sterkte me wachten.

Liefs Lynn.

Heel herkenbaar, ik heb een digitale cb uit elkaar gehaald geahd met zwanger/niet zwanger. Ik zag op de strip wel een streep maar was uiteindelijk niet zwanger. Vervolgens een cb met + en - gesloopt en zag wel echt een streep, vervolgens ook uiteindelijk zwanger. Ik duim voor je!

Hey!

Als je vroeg licht positief test en toch nog ongesteld wordt, heb je een miskraam gehad. Zo'n vroege miskraam komt erg vaak voor en vrouwen die zwanger willen worden, hebben dit regelmatig. Het nestelt zich dan niet in.
Eigenlijk is het niet handig zo vroeg testen, je kan jezelf blij maken met niks en als je wel ongi wordt na een positieve test ben je diep teleurgesteld terwijl je het anders niet had geweten.
Maar goed... dat zul je jezelf ook al wel honderd keer verteld hebben. Dat je enorm nieuwsgierig bent ja... dat kan ik me goed voorstellen. Ik kon eigenlijk ook nooit wachten, maar ik wachtte altijd wel tot NOD. Daarvoor is het allemaal nog zo onzeker.
Ik hoop dat je snel duidelijk positief test en dat je lekker zwanger bent natuurlijk.
Ik heb met die van kruidvat ook goede ervaringen. Met de andere eigenlijk alleen maar slechte. Iki vond die blauwe streepjes zo vaag (zeker rond nod), met kruidvat 2 voor 5 euro testte is al snel duidelijk positief.

We horen het wel van je!

Ja, daar wordt je niet rustiger van. Maar ja, als je je echt niet kan inhouden, dan is t lastig. Ik ga elke maand op mijn handen zitten, en ben er inmiddels al heel goed in geworden ;-)
Hoewel ik dan ook altijd de zenuwen wel voel.

Sterkte de komende dagen.
Wenser

Terug
Bovenaan