A
Anoniem
Guest
Hoi, velen kennen mij niet denk ik (veel nieuwe), maar de oude bekende nog wel denk ik!
Ben na veel tegenslag gestopt met dit forum , maar lees af en toe mee, of reageer soms nog....
Heb enkele weken terug en HSG onderzoek gehad en daar kwam uit wat ik al vermoede ...maar 1 eileider is nog doorgankelijk, na bbz operatie is die andere niet meer goed....pfffff kan er ook nog wel bij!
De gyn is nog steeds positief, en moeten over 3 mnd weer terug.
Na 1.5 jaar en dit nieuws er ook nog bij weet ik het niet hoor......
Heb woensdag(morgen) mijn nod..... heb 2 dagen terug wat bruin slijm verloren dus ga er maar van uit dat de duivels komen morgen....
Iedereen die zwanger is natuurlijk van harte!!!!!! lijkt wel babyboom!!!!
Ik hoop dat ik en de rest die bezig zijn ook snel mogen volgen en ook op die roze wolk mogen kruipen.....
dikke knuffel van daan
Ben na veel tegenslag gestopt met dit forum , maar lees af en toe mee, of reageer soms nog....
Heb enkele weken terug en HSG onderzoek gehad en daar kwam uit wat ik al vermoede ...maar 1 eileider is nog doorgankelijk, na bbz operatie is die andere niet meer goed....pfffff kan er ook nog wel bij!
De gyn is nog steeds positief, en moeten over 3 mnd weer terug.
Na 1.5 jaar en dit nieuws er ook nog bij weet ik het niet hoor......
Heb woensdag(morgen) mijn nod..... heb 2 dagen terug wat bruin slijm verloren dus ga er maar van uit dat de duivels komen morgen....
Iedereen die zwanger is natuurlijk van harte!!!!!! lijkt wel babyboom!!!!
Ik hoop dat ik en de rest die bezig zijn ook snel mogen volgen en ook op die roze wolk mogen kruipen.....
dikke knuffel van daan