ben weer even terug......met hoe het is hier!

A

Anoniem

Guest
Hoi, velen kennen mij niet denk ik (veel nieuwe), maar de oude bekende nog wel denk ik!

Ben na veel tegenslag gestopt met dit forum , maar lees af en toe mee, of reageer soms nog....
Heb enkele weken terug en HSG onderzoek gehad en daar kwam uit wat ik al vermoede ...maar 1 eileider is nog doorgankelijk, na bbz operatie is die andere niet meer goed....pfffff kan er ook nog wel bij!
De gyn is nog steeds positief, en moeten over 3 mnd weer terug.
Na 1.5 jaar en dit nieuws er ook nog bij weet ik het niet hoor......
Heb woensdag(morgen) mijn nod..... heb 2 dagen terug wat bruin slijm verloren dus ga er maar van uit dat de duivels komen morgen....

Iedereen die zwanger is natuurlijk van harte!!!!!! lijkt wel babyboom!!!!
Ik hoop dat ik en de rest die bezig zijn ook snel mogen volgen en ook op die roze wolk mogen kruipen.....

dikke knuffel van daan

hoi daan,

Wat een vervelend verhaal!!!!
zo lang bezig met zwanger worden.

Kan me dan wel voorstellen dat je dan niet zo graag hier komt kijken, wordt wel iedere keer met de neus op de feiten gedrukt dat het bij andere dames wel lukt!

Ja, lijkt zeker wel een baby-boom, hopelijk komt jouw beurt ook, al lijkt me jouw vermoeden dat je ongi wordt ook groot!!!!

Meid, zet hem op en ik ga heeeeeel hard voor je duimen

liefs, lollifantje

Hoi Daan,
Wat balen zeg, nog 1 eileider toegankelijk. Heb er eigenlijk nu geen woorden voor. Hopelijk heb je net zo'n geluk als die andere hier die wel zwanger is geworden met 1 eileider!! Zal voor je duimen meis, kop op hoor!!!!

kop op!!!ook met 1 eileider kun je echt zwanger worden kijk maar naar sassie28!!!Ik hoop voor jou dat het allemaal goed komt en je ook snel( nou ja snel, na 1.5 jaar...)zwanger wordt!!Ik hoop dat je vanaf NU snel zwanger bent!!Het is af en toe niet eerlijk...Ik ben al in ronde 4 zwanger ( ronde 3 MK)...Ik strooi ff extra voor jou hopelijk doet het je goed!!
veel succes hoor!!

strooi strooi *****

Liefs sweety ( bijna 6 weken zw)

Hey !
Kan me voorstellen dat je weer even in een dip zit na dat nieuws.
Maar zoals je al leest kan je met één eileider ook zwanger worden en dat is toch ook wel weer postief nieuws.
Ik hoop voor je dat die bruine afscheiding geen ongi is die eraan komt maar een innesteling....
Zal heeeel hard voor je duimen.
Liefs van Miena.

PFFFFFFFFFFFFFFFFF......ja hoor vanochtend weer de rode duivels!!!!
Ik word er onderhand gek van!!!

Over 2 weken gaan we lekker 3 weken op vakantie , hopelijk word ik dan niet ongie in de vakantie en komen we met zijn 5 en thuis, ipv 4.....

We blijven nog wel even probereb hoor, ook al geloof ik er niet meer in op deze ( natuurlijke ) manier dan.

Laat na de vakantie wel weer iets horen......

Liefs Daan

Terug
Bovenaan