A
Anoniem
Guest
Natuurlijk gvd weer ongi geworden!! Had 1 juli mn nod en had nergens last van..dus goede hoop. We hadden erg goed geklust..sochtends getest..nega..maarja boeie. Verder nog steeds niks te voelen...en toen ineens 2 juli savonds wat slijm felrooig gekleurd (niet helemaal) dus ik dacht: he....ik ben al 2 jr sochtends ongi geworden, mischien goed teken..maar nee hoor: volgende ochtend: game over..
Pfffff voelde me echt zwaar klote..en dan ook nog op vakantie..Ga ook zo twijfelen of er iets mankeert....en dan weer ff op t forum gluren en weer zoveel zwangeren..blij voor iederen, maar toch dan weer n totally klote gevoel..waarom moet t zolang duren en voor velen niet...
Nou meiden, denk ik laat ff wat weten (niet dat er mensen zijn die dr op zitten te wachten...maar toch...
Succes voor iedereen..xx
Pfffff voelde me echt zwaar klote..en dan ook nog op vakantie..Ga ook zo twijfelen of er iets mankeert....en dan weer ff op t forum gluren en weer zoveel zwangeren..blij voor iederen, maar toch dan weer n totally klote gevoel..waarom moet t zolang duren en voor velen niet...
Nou meiden, denk ik laat ff wat weten (niet dat er mensen zijn die dr op zitten te wachten...maar toch...
Succes voor iedereen..xx