ben weer terug/ geen hartje gezien op de echo

Hoi meiden,

Ik heb vrijdag m ´n 2e echo gehad bij 7 weken, maar helaas was er geen hartje te zien..

Het was een enorme klap voor ons, Ik voelde namelijk niks raars, geen buikkrampen of bloedverlies.

Ik moet volgende week weer terugkomen voor nog een echo, maar het was voor bijna 100% zeker dat we geen hartje meer te zien krijgen.

Als ik het niet op de natuurlijke manier verlies, dan wordt het over 2 wkn weggehaald..

Verlopig voor ons geen IVF meer...
Een ding hebben we nu wel, waardoor we wel hoop gekregen hebben en dat is dat ik wel zwanger kan worden.

Liefs Leeuwtje

Lieve Leeuwtje,

oooooo wat erg voor jullie. Dit gun je niemand. Eerst weten dat je zwanger bent en dan is het toch niet goed.....

Ik hoop  voor jullie dat het vruchtje er zelf uit komt zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.

Heel veel sterkte!
Liefs Ester

Leeuw...wat voel ik toch met je mee....gisteren zijn bij mij de RD gearriveerd na  mijn 4e IVF poging........voel me nu zo kansloos....
door jou kreeg ik hooop dat het toch nog kon lukken ....en dat het jullie gelukt is om toch nog zwanger te worden is zeer zeker  hoopvol voor jullie en voor ons....maar wat erg dat het hartje niet klopt.....das echt vreselijk

weet niet wat ik nu moet doen.....doorgaan met poging nr 5 of misschien zeggen de artsen wel dat het hierbij ophoudt....daar ben ik bang voor.....
ook ben ik bang dat een spontane zwangerschap niet zal gebeuren bij mij aangezien IVF al niet lukt.....
wij zijn al ong. 5 jaar bezig met zwanger worden maar ons hoop vliegt langzaam voorbij.....we zitten al zelfs aan adoptie te denken...maar dat is ook een lang/duur traject.

Leeuw...heel veel sterkte en succes in de toekomst....en hopelijk zullen wij ook een keer een kleintje in onze armen vasthouden...

FF

He Leeuwtje,

Wat een vreselijk bericht hebben jullie gehad zeg. Ik leef enorm met jullie mee. Heb net 3 weken geleden hetzelfde meegemaakt. Wat ik zelf erg vond, is dat ik  er nog bijna 2 weken mee rond heb gelopen. Meid, huil maar lekker en neem de tijd.

Liefs,
Luna

Lieve Leeuw

Ik vind dit zo erg voor jullie. Helaas heb ik dit een aantal maanden geleden ook gehad. We waren er kapot van. Ik ga toch voor jullie duimen dat er nog een wondertje is en dat je deze week toch goed nieuws te horen krijgt.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan