ben weer terug na een miskraam!!

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden ,
ik had vorige week getest en toen was hij pos,
nu kreeg ik in het weekend een zware bloeding, dus nu gaan we er van uit dat ik dus een miskraam heb gehad,
nu moet ik donderdag komen om te kijken of dat alles weg is zoniet dan moet ik zuiver gemaakt worden, maar dat zien we pas donderdag,
nu heb ik voor mezelf gekozen dat ik effe stop met het ziekenhuis, na dit weekend kan ik het effe niet meer opbrengen om nu weer die spanningen iedere maand mee te maken,de spanning zit er een eitje? groeit het goed? pregnyl, moeten klussen! . en dan weer die twee weken afwachten die spanning nee dat kan ik echt niet meer, op dit moment,
daarom even rust,
ik ga jullie natuurlijk wle blijven volgen en hier schrijven,
du stot snel weer,
dikke kus van wendy

hee meis, wil je even laten weten dat ik aan je denk. Eindelijk positieve test en dan die bloeding... bah het is echt niet eerlijk. Ik hoop voor je dat er donderdag toch nog een mooi beebje in je buik zit, ondanks die bloeding. Had je ook veel pijn tijdens die bloeding? Soms hoor je dat vrouwen gewoon ongesteld worden terwijl ze zwanger zijn.

Ik hoop dat jullie ondanks deze ellende toch nog fijne dagen krijgen.

Liefs Imme

Lieve lieve wendy

ik las net je berichtje dat je helemaal blij in verwachting bent, en toen je reactie eronder....

Ik vind het zoooo kut! eindelijk een positieve test en dan dit.

ik wil je heel veel sterkte wensen, heb toch nog een intieme kerst met je man en dochtertje ondanks dit verdriet.

dikke kerstknuffel
esther

He Wendy

Ik weet niet of je me nog kent, we hebben ooit op hetzelfde topic geschreven op het zwanger worden forum.
Ik lees hier regelmatig mee, maar schrijf hier normaal niet omdat ik nog niet zolang bezig ben als de meeste meiden hier.

Nu zie ik dat je zwanger was en dat het mis is gegaan.
Ik vind het zo erg voor je.
Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik kan me haast niet voorstellen hoe je je moet voelen.
Ik leef met je mee en wens je veel succes met het verwerken.

DeeDee73
(twee jaar bezig voor eerste wondertje)

He meis,
hoe gaat het nu met jullie?
ik moet iedere dag aan je denken hoor.
ik weet niet hoe ik je moet troosten want ik kan de woorden niet vinden.
weet in ieder geval dat ik aan je denk (vooral met deze dagen)
ik hoop dat voor jou de zon binnenkort weer zal gaan schijnen.
gr je forummaatje lisette

ach Wendy, wat verdrietig van jullie miskraam... Ben hier al een tijd niet meer geweest en las het net. Heel veel sterkte meid, het is misschien goed om even afstand te nemen, dat voel je zelf het beste!

Ook voor jou wens ik dat 2008 ons brengt wat we al zoalng wensen!!

liefs Mickey

hallo lieve meiden,

ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve berichtjes!!
we gaan weer verder,
ik ben vorige week bij de gyn geweest en alles was gelukkig weg!? dus ik hoefde verder niks te ondernemen,
maar toen ik zei dat ik dus geen puf meer had om door te gaan zei ze dat het eigenlijk niet heel slim zou zijn van mij als ik zou stoppen! want ik was dus nu zwanger geraakt door de pregnyl en als ik geen pregnyl gebruik dan heb ik om het heel makkelijk te zeggen geen goede eisprongen dus ik zou ook niet meer zelf spontaan zwanger kunnen raken??en samen met de pregnyl wel, en ik zit nu in een hele vruchtbare periode zei ze omdat ik dus nu zwanhger ben geweest??ben benieuwd dan!!!
moet morgen weer terug komen, en dan gaan ze weer kijken of ik een goed eitje heb, en dan maar weer pregnyl,!
ik hoor het verder morgen wel weer, ik weet het eigenlijk verder ook niet,
we hebben in onze omgeving wel gezegd dat we er mee stoppen tijdelijk, om eigenlijk een beetje rust te krijgen, want iedereen leeft ontzettend mee, en dat is heel fijn , maar om iedere maand weer te vertellen dat je weer ong bent geworden dat wordt er ook niet gemakkelijk op,
en als je dan overtijd bent zoals de afgelopen maand dan gaat iedereen bellen!! en???? nog niks,? en dan ben je eindelijk zwanger en dan moet je eerlijk zijn , dus je vertelt het al heel vroeg ! en dan gaat het mis en dan weer bellen van het is niet goed gegaan ! ik heb een miskraam gehad! dan voel je je natuurlijk niet veel beter, dus daarom nu gezegd dat we er tijdelijk mee gstopt zijn, dus ook geen vragen meer, maar we gaan gewoon saampjes door!
ik hoop voor ons allemaal dat we een top jaar krijgen!! een vruchtbaar jaar!!
iedereen een hele dikke kus, en tot snel weer,

doei doei , wendy  

Hey Wendy!

Hoe is het nu met je? En hoe is het vandaag int zkh gegaan?
Ik heb er echt bewondering voor dat je nu toch doorzet. De verpleegster in het zkh heeft wel gelijk, maar ik kan me goed voorstellen dat je, juist nu, zkh moe bent.
Natuurlijk hoop ik voor je dat je weer zo snel mogelijk zwanger raakt en dat het dan helemaal goed gaat!  Laten we hopen dat die vrouw gelijk heeft en dat je nu heel vruchtbaar bent!

7 januari heb ik een afspraak met mijn gyn. We gaan dan bespreken wat de volgende optie zal zijn, omdat ik nu nog steeds niet zwanger ben geraakt ondanks het aantal goede eisprongen die ik heb gehad met clomid en pregnyl. Waarschijnlijk zal het inseminatie worden denk ik. Nu zit ik nog even op het wachtbankje en zal zondag 13 januari ongesteld moeten worden. Wat ik natuurlijk niet hoop, want dan hoef ik geen andere behandelingen te ondergaan!

Meis, doe het rustig aan en luister naar je eigen lichaam. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Hou me op de hoogte, ok?

Liefs Nicole

Terug
Bovenaan