Ben weer terug (nini waar ben je?)

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

Ik ben weer terug na 8 weken zwanger te zijn geweest is het op 1 januari toch misgegaan en ben ik twee dagen geleden gecurreteerd. Er kwamen steeds meer 'oude' bekende naar het augustusforum toe dus ik ben benieuwd wie ik hier nog allemaal 'ken'.

Waar ik heel benieuwd naar ben is of nini hier alweer is gesignaleerd?

Yvonne

haai meid,

wat kloten dat je een miskraam hebt gehad...echt heel erg voor je
neem de tijd om het een plekje te geven en ik hoop dat je snel weer zwanger bent!!!

liefs leetje 1981

Hoi,
Jeetje wat balen voor je zeg, op 1 januari nog wel.
Sterkte en veel succes met klussen maar weer.
Moet je nu rustig aan doen of mag je al weer snel aan de slag.
liefs Rene

O nee, wat erg! Wat naar voor jullie, neem de tijd en hang intussen gerust hier weer rond; sterkte

Liefs

He Tess..

klote dat het jaar zo voor jou moest beginnen...
Ik hoop dat je snel weer zwanger wordt... is er al een nieuwe NOD bekend of gaat dat niet zo snel?

sterkte.

Natascha

hoi Tess

ik weet niet of je wat aan mijn berichtje hebt. maar ik wil je even laten weten dat ik ontzettend met je meeleef. wat verschrikkelijk lijkt me dat..... ben je zwanger 8 weken.....en dan is het in eens over......
heel veel sterkte.......en ik hoop dat het gauw weer raak is.

gr lau

hoi allemaal

bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik moet zeggen dat ik me goed voel NU! ?vind het nog steeds een beetje zuur om zwangere vrouwen te zien paraderen maar aan de andere kant gun ik het wel iedereen dus is die gedachte dan ook heel snel over.

Ondanks het slechte begin van het jaar wordt dit wel het jaar dat wij ons eerste kindje in ons armen zullen sluiten dus tot die tijd ga ik mij 102% inzetten om mijn studie af te ronden en wat mijn NOd betreft. De gyn heeft gezegd dat ik even één menstruatie moet afwachten en daar moet ik dus eerst maar even op wachten.

In ieder geval bedankt voor jullie steun dat vind ik heel erg fijn

Yvonne

hoi hoi

jeetje meid wat lees ik nu..
wat een akelig bericht   wat erg voor je......

ik hoop dat je het een plekje kan geven en neem er je tijd voor...

het is niet niks.........

een hele dikke knuffel van tobi

Terug
Bovenaan