Ben weer terug.

A

Anoniem

Guest
Ik ben helaas weer terug. Vorige week ben ik geopereerd omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Was negen weken zwanger. Jammer maar helaas. Morgen mogen de hechtingen eruit en hoop dat ik weer gauw zwanger mag worden. Vondt die weken heerlijk dat ik wist dat ik zwanger was. Dat er een leventje in je groeide. Ik wens alle meiden heel veel succes met zwanger worden en mogen jullie zwanger blijven tot het eind.

Hoi zonnestraal.

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik je moet schrijven,wat is dit toch zwaar .....
Ik hoop dat alles wel goed gegaan is voor de rest,en dat je maar heel snel weer zwanger mag worden,heel veel sterkte.
Ik denk aan je.

liefs mexx.ann

hi zonnestraal,

Ik weet percies wat je nu door maakt. nu vandaag drie weken geleden ben ik ook geopereerd omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had.  ik was toen 7w + 4d zwanger en  van mij mocht de hele wereld het weten. tot ik die avond erge buikpijn kreeg  en mijn eileider geknapt bleek te zijn.
ze hebben bij mij ook mijn linker eileider weg moeten halen omdat die niet  meer te reden was.
volgende week vrijdag moet ik voor controle terug komen en als het goed gaat kunnen we na de volgende ongi weer opnieuw beginnen.
sterkte deze maand en ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag worden en dat dan wel alles op de goede plaats terecht komt.

groetjes nimfje

Terug
Bovenaan