ben weer terug

A

Anoniem

Guest
Bij ruim 12 weken een echo. Het is gestopt bij 8,5 weken. Maandag opwekken met pillen, wil geen curetage. Maar degene die het wel eens hebben gehad willen die zeggen hoe de narcose precies gaat. Als het maandag niet lukt moet ik toch gecurreteerd.

jeetje wat een naar nieuws...

ik heb wel ervaring met de pillen... bij mij was ons gupje (zo noemden we hem/haar) de nacht voordat ik de pillen moest gebruiken afgekomen.
Voor de laatste bloedstolsels moest ik toch de pillen inbrengen.
Ik was op vreselijke krampen voorbereid, maar ik had eigenlijk nergens last van.

de miskraam 's nachts was wel erg pijnlijk. een mini bevalling.
een uur lang weeen gehad en zelfs persweeen vanuit mijn benen en rug. ik dacht dat ik moest poepen. ben naar de wc gegaan en was het zo kwijt. een rare gewaarwording was dat.

als je erover wilt praten...
liefs Carina

He jakkes, Wilhelmin, wat rot voor jullie!
Ik wens je veel sterkte, en kom maar weer bij ons langs als je zin hebt, er zijn helaas meer miskramen geweest binnen ons clubje.
Liefs Gwen

lieve wilhelmin, wat een naar bericht, ik weet eigenlijk niet wat te zegen.  ik wens jullie heel veel sterkte. Vind het ook heel moeilijk om zulke berichten te lezen, want ben zo bang dat het bij mij ook nog mis gaat. het drukt je zo met de neus op de feiten he, dat het geen kwestie is van kinderen nemen, zoals veel mensen zeggen.

Ik hoop voor je dat het zonder curretage kan. dikke kus en veel sterke!
Brigitte

Aaaah nee he Wilhelmin, niet jij ook! Schrikken is dat he? Je wereld stort gewoon ff in.  Meid, ik  vind het zo erg voor jullie.
Ik heb op 6 november de curretage gehad, bij mij hebben ze het helemaal niet gehad over pillen. Ik mocht kiezen tussen narcose en ruggenprik en heb voor het laatste gekozen. Ik kreeg een kalmerend middel en later in het infuus nog iets kalmerends. Heb er daarom niet veel van mee gekregen, hoewel ik wel "bij" was. Het is me 100% meegevallen en nu 2 en halve week later, zit het tussen mijn oren en in mijn lijf al weer aardig goed. Valt me alles mee. Ik hoop dat jij het ook snel een plek kunt geven.

Lieverd, huil jij maar lekker en doe rustig aan he? Ik denk aan je!

xx Luna

Zaterdag begon ik ietsje met bloeden. Heb toen de pillen niet genomen. Vandaag moest ik terug naar het z'huis maar het was zo'n hark van een man dat ik hem niet wilde.   En als ik alleen de pillen van vandaag zou nemen dan werkte ze minder. Als ik daar niet om had gevraagd had die dat geeneens gezegd.   Dus neem ik vanavond de 1e set pillen en ga woensdag terug. Heb ik een ander. Ben blij dat ik vol heb gehouden om het niet te nemen. Heb je er anders nog een vervelende gedachten aan over. ( mischien komt het toch nog spontaan als het bloeden door zet.

Terug
Bovenaan