Ben weer terug

Halloooooo,

Ben er weer hoor, veel bijgelezen en tjonge jonge wat een nieuws allemaal zeg.

Kiki, EL, Babs en Steffie,

Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat heerlijk voor jullie zeg! Dat geeft toch weer goede moed hoor! Hoop dat ik jullie gauw mag volgen!

Moi, wat een toestand met je clomid enzo, vind het ook raar hoor, maar gelukkig heb je nu een andere gyn. Zelf moest ik alleen heen voor bloedprikken omdat ze daaraan kunnen zien of de clomid is aangeslagen. Beetje raar verhaal hoor dat je de eerste maand meer kans hebt op meerlingen. Met hormonen heb je zowiezo meer kans op meerlingen maar volgens mij niet alleen de eerste maand hoor en wat dan nog, lijkt mij persoonlijk best leuk, wacht nou al zo lang als ik er nu 2 tegelijk krijg ben ik wel blij.
Hopelijk slaat de boel goed aan.

Voor alle andere dames, heb jullie berichtjes vluchtig gelezen. Wens jullie allemaal succes en sommigen van jullie die slecht nieuws hebben gehad, sterkte.

Zelf moeten wij 2e week juli weer naar de gyn. Als ik dan nog niet zwanger bent gaan we praten over eventuele behandeling, dus ben wel beetje gespannen over hoe dat dan allemaal gaat!

Nou, ga stoppen, ga zo lekker uit eten! Gezellig! Wens jullie allemaal nog een fijn weekend enne... klus ze!

Liefs,
Joan

Hoi Joan,

Gezellig dat je er weer bent!! Er is inderdaad weer een hoop gebeurt in de tussentijd!! Ik hoop dat het virus zich snel verspreid!

Ja, ik vind het nog steeds vreemd dat ik niet even terug moet om te kijken of de clomid zijn werk wel gedaan heeft, maar het schijnt hier zo te werken, dat zij eerst 3 maanden 50 mg geven en als dat niet aanslaat verder gaan kijken en de dosis verhogen!! Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik niet iedere week heen moet, want dat geeft volgens mij ook veel spanning! Ik ben nu aan het tempen en heb mijn maybe weer uit het laatje gehaal!! Vanmorgen gaf hij varen aan!! Kan wel kloppen, want als de clomid aanslaat beginnen morgen mijn vruchtbare dagen weer!! Wij zijn al weer druk aan de klus geslagen!! We gaan ervoor!! Wanneer is jou NOD??

Eet smakelijk fijne avond!

Liefs moi xxxx

Hoi Moi,

Ik hoor wel vaker hoor dat het in elk ziekenhuis weer anders gaat, dus dat zal best goed zijn. Inderdaad wel fijn hoor als je niet elke keer heen moet, geeft inderdaad toch veel spanning enzo.
Mijn vruchtbare dagen zitten er ook weer aan te komen, nog niet helemaal hoor, zit nu op dag 11 en meestal ben ik iets later als gemiddeld. Mijn nod is zo rond 2 of 3 juli, dus nog effe wachten.

Liefs,
Joan

ZOmaar een vraag over die clomid; Kun je het dan niet zien met een test? Moet je dan eerst zoveel weken wachten voor je iets weet? Maar als het niet zo is, dan wordt je toch ongi, of duurt dat dan juist heel lang voordat het komt?
Ben wel nieuwsgierig daarnaar.
laat je eens wat weten?

Hoi Olleke,

In je bloed kunnen ze zien of de Clomid heeft aangslagen. Maar ze kunnen ook dmv een inwendige echo aan je eitjes zien of de clomid heeft geholpen.
Bij mij hebben ze 1 keer bloedgeprikt in de eerste cyclus (op dag 21)en dat was goed, toen heb ik de rest van de maanden geen checks meer gehad.
Clomid helpt je cyclus in te korten en een goede eisprong te krijgen. Met clomid heb je gemiddeld rond dag 18/19 een eisprong en rond 20 een temp.verhoging. Cyclus duurt gemiddeld iets langer als normaal, zo'n 30 dagen.
Als je niet ongi wordt kun je zwanger zijn.
Als je al niet goed ongi werd dan moet je niet alleen clomid hebben maar ook nog andere medicijnen om je ongi op te wekken, daar is Clomid niet voor.

Hoe lang ben je al bezig? Loop je ook bij de gyn?

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan