Ben weer terug.....

Hee hallo lieve meiden....

Ik ben er weer hoor... het is lang geleden, maar ik heb me nu voorgenomen om weer regelmatig langs te komen!!!

De laptop is een tijdje kapot geweest en nadat de iui negatief was, had ik ook even niet de moed om hier langs te komen... ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen... Ik had ook niet veel te melden en het was me even te confronterend om op het forum te komen.

Zoals ik al zei, ben ik weer niet zwanger en is de iui op niets uitgedraaid.... eind deze week verwacht ik mijn nod en dan mag ik gelijk weer beginnen met hormoonspuiten zodat we aankomende cyclus weer een poging kunnen doen. Dit jaar dus nog een poging en dan maar hopen dat volgend jaar ons jaar mag worden.... helaas heeft dit jaar niet veel goeds gebracht...

Hoe is het allemaal met jullie??
Het kost veel tijd om alles te lezen als je zolang niet geweest bent...dus ik ga mijn best doen om weer een beetje op de hoogte te blijven van alles wat hier geschreven wordt...

Nou meiden ik hoop jullie snel weer te "spreken"... tot snel...
Veel liefs...

Lill

Hallo Lill
Fijn om weer wat van je te horen. Balen dat de iui op niets is uitgedraaid. Ik hoopte echt voor je dat het ging lukken. Het word weer een spannende tijd voor je.
Groetjes
patricia

Hee Patricia,

Fijn om weer terug te zijn....!!!

Maar er is wel het een en ander veranderd heh... duurt lang voordat berichten geplaatst worden en de lay-out van het forum is ook anders... ff wennen, maar wel tof om weer terug te zijn!!

Liefs Lill...

Hai Meissie!
Wat een tegenvaller he met de IUI. Je weet dat het kan gebeuren maar dat neemt niets af aan het feit dat het vreselijk is als het misgaat!!!
We gaan er gewoon voor hoor! (wij zijn bijna aan de beurt voor de 1e poging)
Wat was bij jullie ook alweer de reden voor de IUI?
Bij ons omdat het mijn man te weinig zaad heeft en mijn slijm ondoordringbaar is.
Ook voor ons komt het goed hoor dat weet ik zeker!
Kop op meissie we slepen elkaar er wel doorheen!!
Dikke knuffel,
Inge

Hee lieve Lill,

Blij om je weer te lezen, ik heb je echt gemist hier!! Leuk zeg dat je ook elders meeschrijft, ik heb je een e-mail gestuurd!!

Spreek je snel en wens je veel sterkte,
veel liefs van Suus

Peet,

Veel suc6 morgen he bij de intake, ik vond het altijd heel fijn om mn vragen op te schrijven, dan vergat ik tenminste niks. Er komt dan zo veel info op je af he. Hopelijk hoor je dan meteen wat de planning is voor jullie!
2005 wordt écht ons jaar for sure!!!!

Liefs, Suus

He Lill,
Ik hoop echt voor je dat de 2e behandeling iets heel moois voor jullie oplevert... Wij hebben morgen het intake-info gesprek voor icsi,we zijn erg benieuwd en hebben er ook veel zin in;eindelijk weer wat kunnen doen aan onze grote wens!! Aansluitend gaan we lekker een weekend je weg.
Succes enne 2005 wordt vast voor velen van ons een prachtig jaar!!
gr. petra

Terug
Bovenaan