ben weer terug..

A

Anoniem

Guest

Vandaag veel bloedverlies en krampen.
Of ik was niet zwanger (vandaar die vage testen) of het is misgegaan. Zit een beetje in dubio wat het is.
Maar ik ben in ieder geval niet (meer) zwanger.
Het was eigenlijk ook te mooi om waar te zijn de eerste keer raak. Dus ik kan weer op de nod-lijst :(.

Ach jeetje meid....wat verschrikkelijk!! Is er via je huisarts nog te achter halen wat er is mis gegaan?
Wat rot dat je nu weer op de NOD lijst komt...

Ik wens je sterkte en succes!

Dikke knuffel Lynn

Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik nu naar de huisarts moet. Vooral omdat ik twijfel of ik überhaupt wel zwanger ben geweest. Ik wacht het even af hoe lang het bloedverlies duurt.

Hey meis

Balen zeg.. Had je te vroeg getest? Dan kan het namelijk wel zijn dat je zwanger bent geweest maar het niet is blijven plakken.. Wanneer was je NOD?

Liefs

Wat ontzettend jammer!! Ik heb er geen woorden voor...
Miss dat een huisarts je door kan sturen zodat ze in het ziekenhuis kunnen constateren of je baarmoeder weer helemaal schoon is. Een belletje kan geen kwaad denk ik.
Hoop dat je snel weer op de been bent.
Liefs Mascha

maar lieverd, als je gister bent langs geweest en die 3 dames zeiden dat je een positieve test in handen had, dan zou ik in ieder geval even bellen en de situatie uitleggen... Misschien is indd je ongi gewoon wat later op gang gekomen maar dan zou je toch geen 2 streepjes zien op de test. Ik begrijp je wel hoor, misschien is het beter het niet te weten en wil je voor je gevoel gewoon s.z.m verder....Die keuze snap ik ook en is natuurlijk helemaal aan jou!

Hou je taai! Liefs Lynn.

Wat afschuwelijk!!! Ben je al helemaal blij en nu dit! Veel succes in elk geval!

Wat erg! Sterkte meid!
Heel veel succes voor de volgende ronde!
Wel raar hoe het is gelopen, een streepje is een streepje zou je zeggen?!?

Succes meid!

Terug
Bovenaan