Ben weer thuis vannacht nacht ziekenhuis ben op mijn buik gevallen

A

Anoniem

Guest
Gisteren niet zo'n hele fijne dag gehad ik was aan het rennen met een emmer water. ( jah dom ik weer het) maar het was een reactie, ik gleed uit op het natte gras en viel vol op mijn buik. Kon helaas de val niet breken met mijn handen want ik had die emmer vast. Dus de val is gebroken met mijn buik. Bleef de hele middag pijn houden en s'avonds toch maar even de verloskundige gebeld. omdat ik vanaf het moment dat ik was gevallen niets meer had gevoeld. Gelukkig was het hardslagje nog goed maarf werd toch doorverwezen naar de gynecoloog omdat ik nog zoveel pijn had.. En moest uiteindelijk toch een nacht blijven de schik zit er goed in..
Houd me aan alle regels w.b. roken drinken en eten en dan kom je te vallen.....

Damam

aiaiai.
dat was zeker even goed schrikken, maar ja om nou als kas plantje thuis te zitten wachten tot je weer dat soort dingen kan gaan doen.
ik snap het moment wel.

je kleintje ligt gelukkig in veel vruchtwater, kan wel een stootje hebben, maar toch ik zou ook heel erg bezord zijn.

gelukkig gaat alles goed.

xxxxx

poeh, echt schrikken lijkt me, maar zo zie je maar dat de natuur onze baby's goed beschermd!! groetje Lia

gelukkig dat het zo goed is afgelopen zeg! doe maar evenlekker rustig aan de komende dagen.
Ik zou ook geschrokken zijn........maar wat fijn dat het goed gaat.

gr mama van MD

Pfoe, gelukkig was er niks ergs aan de hand..... dit zijn inderdaad van die dingen die je in een opwelling doet en die altijd goed gaan, behalve  juist nu!!

Terug
Bovenaan