Ben weer thuis...!

Hallo allemaal,

De operatie is achter  de rug!!!! Ze hebben eerst mijn baarmoeder bekeken. Het is gelukkig 1 baarmoeder maar ik heb een hart vorm. Dus een klein tussenschot in het midden maar deze loopt niet helemaal door tot onderaan. Dat is 1.
2: Onderin mijn baarmoeder zaten verklevingen. Deze zijn weggehaald.
3. In mijn ene eierstok zat een grote cyste gevuld met vocht. Dit is voor onderzoek weg maar daar verwachtte hij niks raar uit.
4: mijn andere eierstok zat een beetje vergroeid naar beneden toe en zat vast aan mijn baarmoeder aan de achterkant en zat ook vast aan mijn darmen. Deze hebben ze weer vrijgelegd. Kwam waarschijnlijk door de verklevingen in mijn baarmoeder.
5: Als laatste hebben ze mij eileiders doorgespoten en zij zijn weer open!!!!!!!!
Dus kom maar op!!! de markt ligt weer open. moet nog wel een beetje heel erg opknappen. ik moest een nachtje blijven omdat ze iets meer gedaan hadden dan verwacht maar ja. Ik lag idd bij mijn eigen collega's maar dat was wel vertrouwd. ik kon kiezen voor een andere afdeling maar daar horen wij de laatste tijd niet zo goede verhalen over, dan maar op mijn eigen afdeling. ze waren erg lief en hadden leuke dingen gekocht en in mijn kamer gezet toen ik terug kwam van de ok.
heb nog wel heeeeeeel veel pijn en kan moeilijk bewegen maar het was voor een goed doel!!!

bedankt voor jullie berichtjes!

Liefs Ester

hey meissie, fijn dat je weer lekker thuis bent en dat het allemaal weer redelijk met je gaat,ik hoop voor je dat het vanaf nu allemaal heel snel gaat!!maar ga eerst maar herstellen en dan ..........!!
heel veel succes en beterschap!!
xxx wendy

Hoi Ester!

Fijn dat je er weer bent! Goed te horen dat alles goed is gegaan, nu   kun je er weer helemaal tegenaan! Weer nieuwe en eerlijke kansen voor jou. En hopelijk mag het resultaat dan daar ook snel naar zijn.
Ik hoop dat je snel van je pijn af bent!

Liefs,

Ginger

Lieve Ester,

Zo, dat heb je gehad. Een hoop duidelijkheid geeft dat ineens en gelukkig ook geen  'enge' dingen met je baarmoeder.....
Nou, als ik het zo lees ben je er helemaal klaar voor om zwanger te worden !!
Eerst maar eens goed opknappen (wel serieus nemen hoor) en dan is er weer 'werk  aan de winkel' ...
Krijg je verder nog behandeling of moet je het nu gewoon op eigen kracht proberen ?
Lief dat je collega's je zo hebben vertroeteld, dat doet goed hè ?
Sterkte met je herstel ....

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan