Ben weer thuis

Hallo meiden,

Na een week op wintersport te zijn geweest ben ik nu weer thuis.
We hebben het erg fijn gehad!
Dus.....ik kijk net op het forum en zie dat mijn maatje Fred zwanger is!!!!
G E W E L D I G!!!!!!
Meid, ben zo blij voor je, echt super!
Dat is nog eens goed thuiskomen zeg.
Hoe reageerde Robin?
Wat zullen jullie ontzettend blij zijn.
Ook Sammy en Angel, van harte gefeliciteerd!
Helaas ook verdrietige berichtjes gelezen, sterkte meiden.
Corina, gelukkig heb je geen negatieve uitslag gehad op de bloedtesten.
Nien, ik heb je buik bekeken op jullie site.
Wat is ie al groot!
En je weet ik vind een dikke buik prachtig!
Nu maar lekker genieten van je zwangerschapsverlof!
Mijn miskraam is woensdag 6 weken geleden.
2 weken geleden gedurende 4 dagen een heel klein beetje bloed gehad af en toe[echt heeeel weinig]
Normaal ben je na een miskraam toch veel meer ongi?
Tot op heden niks meer gezien.
Maar zwanger ben ik niet want mijn temp. is zo,n 36,70 en als ik zwanger zou zijn moet die hoger zijn[boven de 37]
Mijn cyclus is denk ik van slag[normaal zo,n 38 dgn]
Vrijdag naar het ZH voor de uitslag van het bloedonderzoek, kan ik meteen even vragen of ik dit als een echte ongi moest zien.
Nou meiden tot gauw.
Voor diegene die nu rond hun nod zitten, succes!!
En fred, geniet ervan he!
Ik vind het zo gaaf!
Hoop snel weer wat van je lezen!
Dikke knuffel, Monique2

Hoi lieverd,

Je bent weer thuis!! Gezellig om je weer op het forum te spreken!!
Vertel, hoe was je vakantie? Geen blessures?

Ik hoopte dat je ook zwanger zou zijn, het klonk zo goed voor je op vakantie zou gaan. Dan zouden we met zijn 2-en naar het september forum kunnen!
Maar ik blijf op dit forum om je te volgen hoor!

Ik ben zo bang dat ik straks alsnog ongesteld word! Dat het allemaal een droom is! Ik ga morgenvroeg NOG een test doen voor de zekerheid..
Ik zou dan eind september uitgerekend zijn.. oh, ik hoop het zo!

Vanavond ga ik het Robin vertellen want hij weet nog van niets! Ik wil het hem niet aan de telefoon vertellen natuurlijk.

Ik had trouwens niet echt kwalen, ben wel af en toe wat misselijk maar niet heel erg. Het enige wat ik ECHT anders had, was in de innestelingsperiode hele erge pijnlijke steken onderin de buik en ik had regelmatig vochtafscheiding (heb ik normaal alleen rond de eisprong).

Maar Monique, heb je wel een test gedaan voor de zekerheid?

Ben benieuwd naar de uitslagen van het bloedonderzoek! Ik ga een kaarsje voor je branden, dat alles maar heel goed mag gaan!

X F.

Hi Monique,

Wat lekker dat je het fijn hebt gehad.
Zelf ben ik zaterdag aan de beurt en ik kan het ook best gebruiken. Wij gaan met een groep van 32 man en ik wil echt even de wind door mijn hoofd laten suizen. Ik hoop dat het jouw ook goed heeft gedaan.

Ben ook erg benieuwd hoe jouw uitslagen zullen zijn.

Groetjes,

Corina

He Monique!

Lekker bijgekomen? Ook weer opgeknapt nadat je toch niet helemaal lekker bent weggegaan?

Dus jij mag/moet vrijdag al naar het ziekenhuis? Spannend hoor.
Net als bij Corina hoop ik ook voor jou dat er geen enge dingen naar voren komen.
Dan ben ik de laatste van ons drieen die nog moet wachten, blijkbaar doen ze bij mij in het ziekenhuis alles op het gemak, haha.
Kost mij alleen een beetje m'n zenuwen moet ik eerlijk zeggen.
Maar eigenlijk valt het best mee, nog maar 1 keer ongesteld (ben nu ook ongesteld, dus dat is over 30 dagen weer) worden en dan kan ik er ook weer volledig voor gaan.
Gelukkig ga ik volgende week vrijdag ook lekker een week weg, dus dat zal wel de nodige afleiding geven.

Fijn dat je er weer bent en hopelijk spreken we elkaar gauw weer.

Ariane

He Monique,

Dus fijne vakantie gehad. Spannend hoor je afspraak bij het zh. Ik doe eerst geen onderzoeken. Ik ga voor een derde keer, maar voorlopig even rust in de tent. Wij hebben momenteel sex met durex over datum, ha ha..... Ik voel me beter door even afstand te nemen van het zwanger willen worden. Wij gaan prive en met bedrijf verhuizen dus allemaal drukte. Ik weet niet wanneer ik er weer voor ga maar dat hoor je vanzelf. Ik blijf hier actief en jou dus volgen.
Werd precies na 4 wk ongi!!!
Tot horens liefs ut Fryslan

Hallo Meiden,

De eerste dagen van mijn vakantie was ik nog niet de "oude monique" maar op de 3e dag kwamen de praatjes weer!
Corina lekker dat jullie ook op wintersport gaan.
En wat een grote groep zeg, gezellig!
Een Aad, jij gaat er ook even een weekje tussenuit, lekker joh!
Waar ga je heen?
Ik krijg trouwens vrijdag alleen de uitslag van het stollingsonderzoek hoor.
Het chromosomen onderzoek laat nog even op zich wachten.
Toch denk ik dat het wel goed ziet.
Dat we gewoon steeds pech hebben.
Maar dat neemt niet weg dat ik wel ongeduldig begin te worden.
De eerste keer deden we het nog keurig met, maar nu gaan we er alweer voor.
Aad, jij frijgt de uitslag gelijk tijdig zeker.
Wat voor gevoel heb je zelf?
Biate, durex over datum????
Dan bestaat er dus altijd een klein kansje.......
Maar dat is juist misschien wel spannend!
Gaan jullie op korte termijn al verhuizen?
Alles lekker nieuw, heerlijk joh!
Fred, ik kan me voorstellen dat Robin helemaal straalde.
Wat een verrassing he!
In je eerdere stukje schreef je over een echo.
Als je morgen 5 weken bent, is er volgende week al een knipperend hartje!
Ongelofelijk allemaal he.
Ik vind het in ieder geval ontzettend leuk voor jullie, ben erg blij hoor.
Hopelijk kan ik je snel volgen, wat...we gaan je allemaal volgen!

Verder nog steeds geen echte ongi gezien.
Fred, ik heb\ga niet testen.
Mijn temp. is onder de 37,voor mij duidelijk dat ik niet zwanger ben.
Hoe hoog is jouw temp?
Ik lees dat iedereen na de miskraam behoorlijk ongi was.
Waarom er bij mij nauwelijks wat te zien was snap ik niet.
Het kan ook niet gewoon bij mij gaan lijkt wel.
Maar ik zal proberen de moed erin te houden!

Meiden, tot gauw!
Liefs, Monique2

Hallo Monique,

Ik heb net mijn eerste ongi gehad, precies na 28 dagen werd ik ongi en heftig. Eigenlijk ben ik nog niet helemaal kleurloos. Na de mk steeds af en toe gekleurde afscheiding misschien maar weer eens aan een stripje microgynon want dit is helemaal niks.
Maar verder voel ik me goed even een beetje afstand van die commotie omtrent het zwanger worden, komt wel weer. Aankomende nacht gaan we voor het eerst in het huis slapen, best spannend. Het is nog niet helemaal klaar maar we hebben de caravan verkocht dus we moeten in huis. Het wordt idd allemaal heel mooi.
Maar spannend allemaal hoor jij gaat er weer lekker voor.
succes en tot gauw horens.

Hoi lieve Monique,

Dus vrijdag krijg je de uitslag van je stollingsonderzoek?! Spannend hoor! Zelf denk ik ook dat het dikke pech bij je is! Ik denk echt dat jullie gewoon kindjes gaan krijgen! Houd je ons op de hoogte van alles?

Ik mag trouwens vrijdag 11 februari voor de echo.. Nog even 4 weken doorbijten dus. Ze vonden het beter te wachten tot week 8 en ik vind dat ook prima. Daarvoor kunnen ze toch niet zo heel veel zien. De vorige keer ging het aan het eind van week 6 al mis dus ik zit wel echt in spanning. Naar de wc gaan vind ik vreselijk omdat ik bang ben bloed te zien (heb ik van mijn mk opgelopen die angst). Ach ja, we zien het wel.

Ik blijf hier op dit forum. Zal af en toe ook wel naar het september forum gaan maar ik wil natuurlijk hier blijven voor jullie allemaal, en jou in het bijzonder! Je was de allereerste met wie ik ooit contact heb gehad op het forum en dat is toch alweer een maand of 9 geleden!

Hoe voel je je nu? Weet je al of je dat eerste bloed als een ongi moet zien?

Dikke kus F

Terug
Bovenaan