Ben weer thuis!

Na weer een inwendig onderzoek mocht ik eindelijk weer naar huis.
Ze weten niet wat de oorzaak is van de bloeding en de vele harde buiken. Er was gelukkig geen ontsluiting te zien en de baarmoeder mond was ruim 4 cm. Dus de harde buiken hadden daar gelukkig geen invloed op.
Nu moet ik morgen ochtend weer terugkomen en dan gaan ze weer meten en verder overleggen over het hoe en wat.
Vanavond moet ik in ieder geval rustig aan doen...
Maar ik zet maar wel voor de zekerheid alvast een tasje klaar met pyama, tandenborstel en ondergoed. Wat kan een mens zich daar druk om maken. Omdat we net terug zijn van vakantie heb ik nog geen puf gehad om alle was te doen. Dus was daar steeds over aan het piekeren hahaha.
Je moet wat he hihihi

Goed om te lezen dat je weer thuis bent.
Nou inderdaad maar even heel rustig aan doen en de was loopt niet weg.
Alhoewel was misschien wel handig geweest als het zichzelf schoon en wel richting de kast zou begeven.

Zo te lezen heb je een lieve betrokken man dus die weet er vast wel raad mee.

Ik zal voor je duimen dat het maar snel weer rustiger wordt in je buikie.

hee meis, wat vervelend voor je zeg.. kan me voorstellen dat het even schrikken was..maar gelukkig lijkt alles goed en fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Doe rustig aan en sterkte ermee!
Liefs, mvtwee

Fijn dat je naar huis mocht zeg! idd ff schrikken maar je bent goed onder controle.... en die was! die ligt er iedere week hoor.. dus dat ene dag meer of minder maakt ook niks....

rustig aan!

Ben vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest en de baarmoedermond was niet verandert.
Heb een ontzettend slechte nacht gehad met veel harde buiken en pufte me een slag in de rondte.
A.s. vrijdag moet ik weer terugkomen en dan gaan ze kijken of ik bij de VK mag blijven of onder de gyn kom te staan... Ik hoop natuurlijk het eerste.
Maar goed, mijn ziekenhuis tasje staat inmiddels klaar met de belangrijkste spullen en de was is weggewerkt.
Dus mocht het nodig zijn, dan kan ik met een redelijk gerust hart mijn mannetje en meisje achterlaten :-(

Onzekere periode zeg... Hoop dat je snel even lekker wat kan uitrusten zonder die vervelende harde buiken, dat zal jou en de baby ook vast wel goed doen als je even lekker kan slapen. Hopelijk mag je gewoon de aanstaande maanden nog lekker thuis blijven.

Terug
Bovenaan