Ben weer thuis :):)

Zo ben weer thuis, gisteravond mocht ik naar huis toe omdat er was besloten niet meer actief te remmen, maatschappelijk werk vond ook dat ik thuis beter af was en nu is het afwachten.

Wel voelde ik mij in het ziekenhuis een "slechte moeder" omdat we hebben besloten niet meer actief te remmen. Want weet je de risico's wel etc..... ja die hebben we samen (mijn man en ik) afgewogen. Zelfs de kinderarts stoind er achter en ook een gynocoloog. Maar omdat je met verschillende gynocologen te maken hebt heb je ook met verschillende meningen.

De verpleegkundige vindne ook blijven remmen tot 34 weken en een aantal gynocologen en verloskundige ook. En dat terwijl we alles heel zorgvuldig hebben afgewogen en de kleine helemaal niet in gevraar willen brengen maar moeder moet het ook redden. en de weeenremmers doen mij echt geen goed voel mij daar zo beroerd door en geen mens op dat moment.

wqij vindne dat we een goede keus maken en de kinderarts staat er ook achter. Tuurlijk is het beter als de kleine nog even blijft zitten het is gewoon heel dubbel allemaal.
doe het nu kalm aan, meer kan ik ook niet.

Vind het deze keer wel enger om alleen thuis te zijn..... en bij elke beweging in mijn buik denk ik gaat het gebeuren...... wat dan en nu?
Vind het een heel eng idee om misschien al heel snel moeder te worden :)

ben wel heel blij dat je hier je verhaal kan doen en dat er word mee geleefd :):)

Bedankt allemaal, het heeft mij echt geholpen.

Fijn dat je weer thuis bent.
Enne je bent ABSOLUUT GEEN SLECHTE MOEDER. Deel van een goede moeder zijn is namelijk ook voor jezelf zorgen..als jij straks door alle restklachten niet voor je kindje kunt zorgen dan is dat ook niet goed.
Doe lekker rustig aan.. Het komt vast allemaal goed!

ik vind ook dat je geen slechte moeder ben als je ook gelijk aan jezelf denkt
ik ben nu 35 weken en 4 dagen en ja heb het gelukd at dat manneke van ons nog zit en het nog prima naar de zin heeft
maar doe rustige aan en denk vooral lekker aan jezelf doe ik ook namelijk en ik denk elke hoogzwangere vrouw hier

Spannend Claudia! Een dappere beslissing hoor en tuurlijk ben je een goede mama! De beste die jullie pukje zich wensen kan hoor!! Hoeveel weken ben je nu?
Ben benieuwd wat je lichaam doet, ik hoop dat je nog even een paar dagen thuis kunt blijven, nog een paar groeidagen voor de kleine...
Heel veel sterkte en succes!!

Lfs Mickey

TOP! ja tuurlijk is het voor de baby beter dat het even blijft zitten maar dit is voor jou en uiteindelijk voor je baby beter! hoe gaat het nu met je? hoop dat het zich nog een beetje rustig houd!!!
liefs

Terug
Bovenaan