ben weer zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo hallo
ben eindelijk weer zwanger. na twee jaar had ik de hoop opgegeven en wat blijkt nu dat ik weer zwanger ben. en ik wou nog naar de dokter stappen en zeggen dat het niet lukte. eindelijk komt de tweede maar waar ik wel bang voor ben is dat ik na mijn eerste wangerschap een depressie heb gehad en dat het nu weer terugkomt. kan ik dat op de een of andere manier vermijden denken jullie. het is ook o bij mijn eerste kindje heb ik 4 mnd borstvoeding kunnen geven en volgens mij kan dat nu niet meer alhoewel ik dat graag wil. heb namelijk na de eerste ook nog twee keer een beroerte gehad en gebruik nu medicijnen dus borstvoeding zit er helaas niet in denk ik. na ja afwachten maar.
maar een ding is zeker het is spannend.
groetjes
sevval

Hoi hoi,

Van harte met je 2e zwangerschap!!!
Kan me voorstellen dat het spannend is, ben zelf ook zwanger van de 2e.

Succes Linda

Hoi,
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Het klinkt raar maar doordat je toen een depressie hebt gehad is nu wel een voordeel.
Want je herkent het eerder en dan kun je eerder aan de bel trekken.
En als ik jou was zou ik je angst ook voorleggen bij de vk of de ha. Dan kunnen zij je
misschien geruststellen en goed begeleiden.
En die borstvoeding, het zou jammer zijn als dat is wat je wou. Maar ook op de fles
worden ze prima groot.
Geniet maar lekker van je zwangerschap.
Ik hoop dat je een onbezorgde zwangerschap hebt en straks een wolk van een baby.
Liefs Melanie 33.5 wk zwanger van nr 2

Gefeliciteerd met je zwangerschap,leuk een tweede en er zit ook niet veel leeftijd tussen jullie kindjes,vind ik mooi.
Ik ben zelf zwanger van me eerste kindje nu ruim 21 weken.

Groetjes Bernice(21w+3d zwanger,augustus forum)

Hoi Sevval,

Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap.

Ik ben 7 wk 3 dagen zwanger van ons tweede kindje.

Ik heb een zoontje van bijna 2 (21-06-2005).

Trouwens hoeveel weken ben jij zwanger?

Groetjes mama van Emir

als ik het goed heb ben ik nu 5 weken zwanger . maar weet het niet zeker de echo moet alles duidelijk maken denk ik. maar vind het wel heel leuk vooral dat er tussen de eerste ende de tweede niet zoveel leeftijdsverschil is. heb ik altijd gewild 2 3 jaartjes, omdat er tussen mijn broer en mij 7 jaar verschil is en dat is niet zo leuk. nu de gyeneacoloog afwachten spannend.
groetjes

Terug
Bovenaan