ben weg hier..!!

hey yep ik ben weg hier..
op het augustus forum had ik wat moeite met sommige,
en nu hier dus ook.
kan aan mij liggen maar heb er geen zin meer in..

iedereen het beste en geniet van je kids..

kus tanja

Beste Tanja,

Jammer dat je er zo over denkt. Ik hoop niet dat het om mijn vraag was over de zonne allergie. Ik heb me nl ook afgevraagd wat voor uitslag het was bij Maarten (en of het dus zonneallergie kon zijn).

Ik begrijp het geloof ik ook niet helemaal, maar goed je zal je redenen wel hebben. Ik heb zelf nog weinig rare/vervelende reacties kunnen ontdekken. Maar misschien is dit voor iedereen anders.

Ik hoop dat je kleintje snel beter is en wens je veel succes in de toekomst.

groetjes Pauline

Hoi Tanja,

Jammer dat je weg gaat, al post ik maar weinig vind ik het wel jammer. Ik hoop dat je me wel kan vertellen wat de dokter heeft gezegt over de zonne allergie, want ik heb hier ook een kleintje met veel pukkeltjes die je ziet groeien als het warmer weer wordt! gelukkig heeft ze er niet heel veel last van maar ze zit wel altijd met haar handjes in haar gezichtje. Had de dokter er iets voor?

Ik hoop dat je nog wil reageren op dit of me anders een mail kan sturen, de hotmail van mijn dochter is: Tess_170806@hotmail.com

Ik hoop voor jouw kleintje dat het weer sneller beter zal worden (heerlijk koel herfst weer) en ze lekker kan genieten van het buiten zijn.

X Nands

STA ER BOVEN !!!

Ik denk dat ieder hier wel eens denkt van:"zucht,.. waar slaat die reactie op? Onderwerp wel goed gelezen? Weet je waarover je het hebt nu?"

Ik in ieder geval wel,.. Maar dat neemt niet weg dat er ook goede adviezen de revue passeren en er reacties zijn die je net even een hart onder de riem steken!

Jammer dat je gaat, goed dat je hierin je eigen keuze maakt!

Heel veel geluk met je kleine en wie weet spreek ik je nog wel op MSN!

Esmé mv Kay

Hey Tanja, mocht je dit nog lezen, blijkbaar is mijn reactie op de zonne-allergie van je kindje je in het verkeerde keelgat geschoten.

Ik heb zelf last van zonne-allergie en krijg het echt alleen van de zon, vandaar dat ik dacht dat je moppie teveel zonlicht had gezien.

misschien gemeen, maar ik begrijp Tanja wel een beetje. Ik ben ook al een aardig tijdje weg bij dit forum. ik kwam toevallig even kijken en zag dit berichtje.
Ik ben overgestapt op het oudersforum en daar is de sfeer net even wat vriendelijker (is mijn mening hoor!)
Toen ik zwanger was ben ik ook tegen een aantal reacties aangelopen die ik echt niet leuk vond en daarom ben ik ook gestopt.
liefs Marleen

Terug
Bovenaan