Ben zenuwachtig.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden, zou ik toch spontaan zwanger zijn geworden of neemt mijn lichaam me weer goed in de zeik.

Afgelopen zondag (6 maart) was mijn NOD, en had tot vandaag nergens last van, maar nu ben ik vanaf dat ik wakker ben geworden misselijk en heb ik  hoofdpijn. Gisteren had ik ook een onwijze opruim en schoonmaak dag, zo erg dat mijn hele boven verdieping en zolder zijn opgeruimd, schoongemaakt, gestofzuigd en gedweild, gisteren avond ook nog een baal gestreken en de toilet van boven tot onder schoongemaakt en ook nog eten gekookt (dat doet normaal mijn vriend!) Mijn vriend wist niet wat hij zag. Is zo'n opruim tik ook een zwangerschapskwaal ??

Zondag en gisteren gevreeën met mijn vriend, we dachten dan als het wel loskomen mijn menstruatie maar nee hoor !!
Nou we wachten weer rustig af, en we gaan het weekend testen als ik het nog niet ongi ben. Wish me luck.

Liefs Belinda.

hoi Belinda

Ik hoop het voor jullie. En wat betreft het opruimen tja ik heb wel eens gehoord dat vrouwen vlak voor ze gaan bevallen nog vanalles in huis gaan doen. Maar in het begin?? Nou in ieder geval laat die ong. maar uitblijven en een lekkere dikke blauwe streep in het weekend te voorschijn komen. Waqt knap trouwens dat jij zo lang kunt wachten met testen. weet niet of ik dat ook zou kunnen.

Nou in ieder geval suc6

Groetjes Doortje

hoi !!

Als ik boos ben of erg zenuwachtig ergens voor ga ik altijd als een gek van alles schoonmaken. Dat kan je dus onbewust gaan doen om afleiding te zoeken. Maar!! Je bent dus nu al een paar dagen overtijd en de eerste x dat ik zwanger was (na 6wk mk helaas) en overtijd was dacht ik hetzelfde als jij, als mijn vriend en ik het doen komt het wel los. Ja, mooi niet dus toen want dat werkt bij mij meestal ook hahha. En als je net zwanger bent (had ik tenminste wel) kun je ook al schoonmaak neigingen hebben hoor. Maarja dat is per vrouw verschillend. En ik vind het inderdaad ook knap dat je zo lang kunt wachten met testen. Je bent vast een hele sterke meid!! Nou, ik duim voor je en laat het weten als het positief is he?

liefs Jeannette

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties en medeleven. De reden dat ik wel nog een paar dagen kan wachten is omdat de kans erg klein is dat wij spontaan zwanger worden, we zijn in het ziekenhuis met de laatste onderzoeken bezig omdat mijn vriend verminderde zaadproduktie heeft en het  is ook niet goed vruchtbaar is. Als het goed is gaan we in mei/juni beginnen met icsi, dus  vandaar dat wij er niet  te veel op hopen en ook nog wel een paar dagen kunnen wachten met testen.

Liefs Belinda  

Hoi Belinda,

Het zou wel heel mooi zijn! Ik hoop het van harte voor jullie. Ik zal dan ook heel hard mee duimen          .

Liefs Nanda

Hoi Belinda,

En ik duim natuurlijk met iedereen mee! Mijn duimen zijn de afgelopen week al BLAUW gedraaid, maar bij sommigen heeft het geholpen.
Dus ik duim vrolijk door, ook voor jullie!

Groetjes,

Suus

Ha Belinda, wat spannend zeg!
Zou wel super gaaf zijn en goed uitkomen nu vind je ook niet?
Ben erg benieuwd naar de uitslag van de test.
Laat je het snel horen?
Groetjes J

Terug
Bovenaan