Ben zo benieuwd, kan bijna niet meer wachten.....

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dit nou ook?
Ik ben zo benieuwd naar onze kleine. Benieuwd wat het is (weet ik ip al, maar ja, d'r kan natuurlijk toch nog zomaar een ander geslacht uit 'rollen'). Hoe het eruit ziet. Of het natuurlijk gezond is.
Hoe mijn andere kinderen het vinden. Hoe mijn ouders het vinden.
Hoe mensen de naam zullen vinden.

ETC. ETC.

Wordt er emotioneel van.

Ik kan bijna niet meer wachten!!
Ik  ben morgen 'pas' 34 weken dus het mag echt nog wel even blijven zitten, maar de kriebels komen nu echt wel....

Liefs Renata

hey,

haha ik kan dr ook zo emo van worden door dr alleen maar aan te denken....
ik kan jammer genoeg ook nergens anders meer aan denken...
Alles is klaar voor de beeb en die laatste weken kruipen om..
Ben nu 37wkn dus nog ff, maar geduld is niet mijn sterkste kant.
Ben je wel al uit over de naam? ik twijfel nog steeds..ik had een naam, die mn moeder niks vond...niet dat ik het vertellen wou hoor, tflapte dr zo uit....grrr,,maar goed, nu denk ik erover om dus die naam maar te schrappen.....en zo draaien mn gedachten in cirkeltjes rond met af en toe een huilbui, (net het weer,hihi)

Liefs Jo

Jaaaaaaaa!!!! Ik herken dit ook!!!
Ik zal liever vandaag al bevallen dan nog even wachten. En ben vandaag precies 36 weken zwanger, dus moet nog wel even geduld hebben.. haha!
Ik heb eigenlijk heel veel dingen nog niet klaar. Moet bijvoorbeeld alles nog wassen, geboortekaartjes nog niet definitief, adressenbestand nog niet, gordijnen zijn nog niet af  enzo. Ik merk dat ik dit bewust uitstel zodat ik niet al helemaal kant en klaar zit te wachten. Want ik heb nu al geen geduld meer haha!
Laat maar komen die kleine hoor!!!

Hej Vrouwtjuh/Jo,

Ja, we zijn eindelijk uit de naam (voor een jongen hadden we er al één, nu hebben we ook de meidennaam vastgelegd).
Ik vertel hier maar niet welke het geworden is, stel je voor dat een bekende het leest.

We zijn nu ook met de geboortekaartjes bezig. Aangezien ze die hier in zweden niet kennen, doen we het via de Hallmark Moments site. Kun je zelf een kaartje uitkiezen uit verschillende boeken en een sample laten opsturen. Niet zo leuk als boeken van een drukkerij doorbladeren, maar uiteindelijk toch een leuke gevonden.

Succes met de naam!!

Groetjes Renata.

ja ik wil ook graag weten hoe hij er uit zal zien meiden!!!!!
ook omdat mijn man egyptisch is kan het alle kanten op !!!
ik had van de week een droom dat ik een hele grote baby kreeg zo groot als een baby van 4 maanden en dat hij spierwit haar had,, mijn man was boos en zei van wie is dat kind wie is de vader?? en ik maar janken omdat hij zo groot was hahahh
ja dat komt denk ik omdat ik er toch wel mee bezig ben dat dat suiker niet goed is en dat ik een groot kind ga krijgen terwijl me 3 dochters heel klein waren ,, en mijn kids zitten steeds als hij maar niet blond wordt( ik ben de enigste blonde hun zijn bruin) gewoon om te pesten he omdat ze zwart haar mooi vinden hahah maar ik ga er dus rare dingenover dromen haha

maar ja het maakt me niet uit hoe en wat hij is van mijn en net als iedere moeder vind je je eigen kind altijd mooi!!!!!!!!!!

heel veel liefs cora

Ook ik begin erg beniewd te worden: vooral naar het geslacht (weet het nog steeds niet) en hoe mijn zoontje gaat reageren!
Ook vraag ik me af hoe het zal gaan met mn studie, of ik de combie straks aankan (twee kinderen en studie.... pfoehhh)....
Van mij mag ie wel komen, maar hoop toch dat ie nog ff tot na de 25ste blijft zitten, dan heb ik namelijkj nog een tussentoets, maar daarna mag ie zeker komen!!!

Liefs en suc6 met de laatste lootjes,
Nika

ja hoor nog hier ook erg herkenbaar...

ik ben zooo vreselijk benieuwd wat het is, en ook welke trekjes hij/zij van mij of van me man heeft!! We zijn zo benieuwd hoe een mengsel van onze genen eruit zal zien.....

Ik heb al geprobeert te vragen of de kleine 1x wil schoppen als het een jongen is en 2x asl het een meid is... maar het helpt niets.... geen antwoord hahahaha

Ook moet ik toegeven erg benieuwd te zijn naar bevallen, ik ben echt beneiuwed hoe dat toch is. Sommige mensen vinden dat raar. Ik vind het ook wel eng, maar misschien toch spannender als eng....

nog 6 weken.....

liefs gridje

Hoooiiii,

ook hier overwint de nieuwsgierigheid het van alle bevallingsangsten die er tegenover staan.
Kan niet wachten maar overigens ook nog steeds niet geloven dat we straks ons eigen kindje in handen zullen hebben.
Voor mijn gevoel duurt het allemaal niet zo heel lang meer, maar dat gevoel kan ook ongeduld zijn, hihi!
Heb enorme harde buiken en alle banden trekken continu.... misschien betekend het iets, maar misschien is het weg morgen?
Als ik dinsdag naar de vk moet zal ik het zeggen, misschien is er van binnen toch wat gaande?!
Een kind, denk ik wel eens, we krijgen een kind! Raar vind ik het, om straks verantwoordelijk te zijn voor een 3e persoon. Eng ook wel een beetje.
Het is onze 1e, vandaar die bibbers denk ik.
Maar ik vind het wel enorm bijzonder hoe ik nu al van zo'n klein mensje kan houden, zonder dat ik het ooit gezien heb!
Kan inderdaad niet wachten tot hij of zij hier is, heerlijk lijkt me dat!
Kom maar kindje, hihi, je mama is er klaar voor! (mentaal)

Groetjes

Terug
Bovenaan