Ben zo benieuwd...maar hoe werkt het???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zou heel graag willen weten waar en wie er kan pendelen.
Ik heb me al aangemeld op de site via armell.com, maar ik snap er helemaal niets meer van. Ik kom niet eens meer op die site, want inloggen lukt niet meer.
Misschien dat iemand nog enige uitleg kan geven en mij en ik geloof ook andere met dit probleempje kunnen helpen?

Dankjewel!!!!

Liefs,
Famke

Bij mij hetzelfde probleem.
Ook ik kom er niet op, volgens mij.
Ik heb een privebericht gestuurd, volgens mij naar één van demeiden die pendelde, maar ik heb ook nog steeds geen bericht terug gekregen, dus ik vraag me af of dit allemaal wel écht is.

Dus net als jij wil ik vragen: meiden die voor ons willen pendelen, wij zouden heel erg geholpen zijn.

Groetjes Myra Wever

het was www.armbell.com en dan moet je naar nientjes forum. maar het is wel even zoeken geloof ik en je moet je wel inlogt hebben. ik weet wel dat de pendelaarsters een maandje terug heel druk kregen ineens door ons forum en dat ze toen nieuwe vragen niet in behandeling namen.

gr moon

Hallo meiden,

De link die je moet gebruiken is www.armbell.com/forum.
Dan kom je op Nientjes forum en daar moet je eerst het stukje over !!!!!LEES DIT EERST HIER STAAT DE UITLEG!!!!! lezen. Daarin staat precies hoe het werkt. Daarnaast moet je niet al te ongeduldig zijn, want het zijn meiden die dit in hun vrije tijd doen en veel aanvragen krijgen dus het kan even duren voor je antwoord terug krijgt.
En als je er bij voorbaat al niet in gelooft, kun je het beter ook niet aanvragen, dan kunnen ze hun energie beter in andere mensen stoppen

Succes,

Groetjes, Jetje

hallo allemaal

ik wou graag ff vragen of iemand voor mij wil pendelen want is snap er niks van
en wat moet je voor gegevens door geven
alvast bedankt groetjes liesje

Terug
Bovenaan