Ben zo blij met jullie!

Lieve novemberpapa's en mama's,

Zomaar even een berichtje om te zeggen dat ik zo blij ben met iedereen op dit forum! Zo fijn dat we alle momenten kunnen delen; de goede en de minder goede, die ook iedereen wel heeft.

Ik kijk elke dag zeker een paar keer en vind het heerlijk om alle verhalen te lezen!
En ik put ook veel steun uit jullie lieve en opbeurende woorden, zeker in deze voor ons lastige en onzekere tijden.

Dus lieve 'collega's': BEDANKT!

Dikke knuffels, Marieke & Jasmijn
 
He lieve Marieke en Jasmijn!

Ook ik ben heeeeel blij met jou / jullie! Hoop dat het met Jasmijn goed gaat en wil jullie even een heel dikke knuffel terug sturen!

Wie weet in de toekomst dat we elkaar nog eens mogen ontmoeten om een echte knuffel uit te delen!

Veel liefs! Suus
 
Hier nog zo'n blije ;-)

Lief dat je er een berichtje aan wijdt. Ik sluit me erbij aan... Het is ontzettend fijn om alle ups en downs te kunnen delen.

Enne... ik vind het super dat ik je heb ontmoet Marieke! Dat had ik niet verwacht toen ik op de site mijn eerste berichtje postte.

@ Suus en Mariek: Veel liefs en een fijne avond met jullie meisjes en mannen dadelijk.

 
Ik heb tot nu toe alleen nog maar liefde en steun gehad en het heerlijk gevonden alles te lezen. Ook terwijl ik hier in eerste instantie 'niet hoorde' gezien ik natuurlijk was uitgerekend in januari.
Jullie zijn top!

Veel liefs, Marieke
 
Lieve Marieke, je hoort er helemaal bij hoor! Lekker bij de novembermama's blijven!

En lieve Arwen, wat zo'n forum niet kan opleveren hè! Je voelt echt al als vriendinnetje. Hopelijk gaan we elkaar snel weer zien. En kunnen onze meiden elkaar ontmoeten!

En lieve Suus, die knuffel lijkt mij een heel goed idee! Misschien kunnen we een keer een novembermamadag organiseren ;-) Ik ben vóór!

Veel liefs en hopelijk hebben jullie een leuke pakjesavond gehad! Jasmijn heeft een mooie blauwe olifant van de Sint gekregen in het ziekenhuis!

Dikke kus, Marieke
 
Hallo Dames,

Ik sluit me volledig aan bij jullie. Als papa heb ik erg veel leuke, lieve en handige tips en ervaringen van jullie gekregen...

Erg leuk om iedere dag weer te lezen hoe het bij de andere mama's gaat.

Voorlopig zijn jullie dus nog niet van mij af... ;)

Liefs Geert
 
Ja alles gaat super met beide meiden. We genieten echt maximaal op het moment. Nog twee weken werken, dan lekker vakantie!!

Helaas hebben we afgelopen weekend alleen wat vervelende zaken meegemaakt m.b.t onze naasten.

Verhaal komt ooit nog wel, maar besef nu echt hoe bevoorrecht wij allemaal zijn met het krijgen van kindjes...

Hoe is het nu met jullie?? Is er al meer bekend wanneer Jasmijn naar huis toe mag??

Liefs Geert
 
Terug
Bovenaan