Ben zo blij!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. Ik denk rond 17 april uitgerekend te zijn.
Ik wil graag mijn blijdschap met iedereen delen. Want wij hebben besloten om het nog niet te vertellen. We wachten nog een aantal weekjes.
Heel erg stom (en toevallig). Ik had gisteren visite van een vriendin en die vroeg aan mij of ik weer zwanger was. eergisteren belde mijn zus (die weet wel dat we bezig zijn) of het nou raak was. Ik heb zoveel moeite om tegen iedereen te liegen. En zeker tegen deze 2 mensen.

Maar we hebben er ook bewust voor gekozen om het niet te vertellen. Vorige zwangerschap hadden we het meteen tegen de familie verteld en verder niemand, maar er heeft toch ergens een lek gezeten. Dat was best balen omdat we het de rest pas na 12 weken wilden vertellen.

Maar ik ben blij dat er een forum is waar ik mijn ei kwijt kan!!

Groetjes,
Heartje

Hoi heartje,
proficiat met je zwangerschap.
ga maar lekker genieten want voor je het weet is het om.
gr lisette 21,5 week zwanger inmiddels

Hoi Heartje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk joh!
in het begin zat ik ook dag en nacht hier, haha! Ik heb het ook pas met 12 weken gezegd, maar wat was het moeilijk! En omdat je toch ergens je ei kwijt moet, zit je dan steeds maar op dit forum.

Maar het was des te leuker om het echt te kunnen "aankondigen". Zeker de moeite waard!

Geniet van je zwangerschap en klets ons maar lekker de oren van het hoofd!
Groetjes, José
14 wkn 2 dgn

Hoi Heartje,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !
Je hebt groot gelijk dat je het nog even lekker geheim houdt. Hoe moeilijk dat nu ook even is.
Het is tenslotte toch heel bijzonder dat je, met je partner, samen  even in alle rust kunt genieten van jullie geheimpje (zo'n groots wonder)

veel succes en plezier met je zwangerschap !

groetjes mama van kek (19 wkn)  

Terug
Bovenaan