ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's

Het hoort hier misschien niet echt thuis maar ik moet het echt even kwijt want ik heb 3 weken in de stress gezeten naar aanleiding van een afwijkend uitstrijkje. Nu heb ik vandaag een biopsie laten doen en de gyn kon me nu al zeggen dat het geen kanker is. En daar ben ik zo verschrikkelijk bang voor geweest dat ik m'n 3 knulletjes achter zou moeten laten enz. Ik wilde mijn zorgen niet hier op het forum gooien omdat ik het toch wel een heftig onderwerp vind en dit toch eigenlijk een ander soort forum vind maar goed goed nieuws moet je kwijt kunnen toch?

Liefs Frida

Meid  wat een fijn nieuws! Het is al definitief?
En persoonlijk vind ik dat je ook al je zorgen hierover ook kwijt kan hier hoor.
Geniet maar lekker van je knulletjes.

Liefs Reneke

Hey Frida,

Wat een geweldig nieuws!!!!!! Maar wat vervelend voor je dat je in zo'n onzekerheid hebt gezeten. Natuurlijk had je het hier wel kunnen delen! Al je zorgen, onzekerheden, nieuwtjes etc. kun je hier kwijt. Daar zijn we toch voor!

Liefs Trudi

hey

ik sluit me helemaal aan bij reneke en trudi! je kan hier alles kwijt. leuk, of niet leuk.

wat vervelend dat je zo in de stres hebt gezeten!

maar godzijdank is het niks.

ben blij voor je!

nou, voor de volgende keer; je kan altijd alles hier neerzetten hoor!

liefs, do

Hoi Frida.
O wat zal er een last van je schouders vallen!En wat zullen de dagen lang hebben geduurd voordat je de uitslag kreeg....
Goed nieuws zeg!!!!
Ik wordt dit jaar 30 en heb een uitnodiging gehad vooreen uitstrijkje, ben er wel een beetje huiverig voor, nu zwanger, dus het moet nog even een jaartje wachten, maar zodra het kan laat ik het doen.
Nou meis, hoop dat je met dit goede nieuws straks lekker de lente in kan gaan.
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan